لوگو مدرن لیزر

افزایش اشتها در اصفهان

افزایش سوخت‌و‌ساز بدن و کاهش اشتها با لیزر

سیستم لاغری با طب سوزنی لیزری، یکی از رو‌ش‌های کنترل وزن است. لاغری با لیزر در اصفهان توسط مجموعه مدرن لیزر انجام می‌شود؛ این سیستم کنترل وزن، با استفاده از مکانیزم لیزر کم‌توان موجب کنترل اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود. استفاده از این لیزر کمک می‌کند تا رعایت رژیم غذایی برای شما راحت‌تر شود و هرچه سریع‌تر به وزن ایده‌ال خود برسید. برای آشنایی بیشتر با این روش با ما همراه باشید.

 

چگونه وزن خود را با اشعه لیزر بدون درد کاهش دهیم؟

 

ما یا نگران از دست دادن وزن هستیم و یا برای کاهش وزن تلاش می‌کنیم. در واقع این یک مشکل چند وجهی است و برای حل آن به برنامه‌ای خوب که شامل: رژیم‌ غذایی، ورزش و تکنیک‌های کاهش استرس است، نیاز داریم. رژیم غذایی نه تنها به زیبایی و تناسب اندام شما کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود سبک زندگی سالم‌تری را تجربه کنید؛‌ همچنین از بیماری‌هایی مانند: دیابت، کبد چرب، مشکلات قلبی،‌ عروقی، نقرس و … پیشگیری می‌کند. مجموعه ما به عنوان کلینیک لاغری در اصفهان‌، نه تنها برای افراد چاق، بلکه برای افرادی که از لاغری رنج می‌برند و همچنین برای رشد بهتر کودکان و برای خانم‌های باردار رژیم غذایی مناسب ارائه می‌دهد.

 

اما، این نکته را در نظر بگیرید که تنها با رژیم غذایی نمی‌توانید سریع به وزن ایده‌آل‌تان برسید!

 

طب سوزنی یک درمان اضافی است و برای کنترل وزن، معجزه‌آسا و قطعی نیست، اما در صورتی که بیمار مایل به تغییر شیوه زندگی خود باشد، می‌تواند موثر باشد و روند درمان را سریع‌تر کند. در طب سوزنی،‌ سوزن‌‌ها در در نقاط خاص روی بدن قرار می‌گیرند و در بدن اندورفین‌ آزاد می‌شود که اثر آرامش‌بخشی دارد و مقابله با استرس، سرخوردگی و اضطراب را آسان‌تر می‌کند و کمک می‌کند تا بیمار بتواند پرخوری خود را کنترل کند. همچنین اندروفین‌ها روی سیستم گوارش و هورمون‌ها تأثیر می‌گذارند، بنابراین طب سوزنی می‌تواند به توازن مجدد سیستم بدن کمک کند تا برخی فرآیندها سریع‌تر و برخی دیگر کندتر پیش روند(یعنی سوخت و ساز بدن و قدرت اراده).

 

درمان با لیزر سطح پایین (LLLT)، که به آن لیزر سرد، طب سوزنی لیزری، روش درمانی سبک یا نرم، گفته می‌شود، نوعی طب سوزنی‌ست که غیر تهاجمی، بدون سوزن و بدون درد است. این نوع فناوری پیشرفته، روشی برای افزایش متابولیسم (سوخت و ساز بدن) و کنترل وزن است.

 

لاغری با لیزر در اصفهان

 

در این روش لاغری با لیزر در اصفهان، به جای فروکردن سوزن‌ها در بدن از مادون قرمز و اشعه‌ای نزدیک به مادون قرمز برای نفوذ در بافت پوست و تحریک سلول‌های پوست استفاده می‌شود؛ نقاط خاصی از بدن توسط اشعه‌ی لیزر هدف قرار گرفته می‌شود تا در انرژی داخل بدن بیمار تغییراتی ایجاد کند. لیزر درمانی برای بدن بی ضرر است اما برای خانم‌های باردار و افرادی که سرطان پوستی دارند توصیه نمی‌شود.

لاغری با لیزر در اصفهان

لیزر افزایش سوخت و ساز بدن به عنوان یک روش کاهش وزن، به کمک سلول‌های فعال شده، انرژی بدن را تغییر می‌دهد. متابولیسم و آنزیم‌ها برای تغییر اشتهای فیزیولوژیکی بیمار فعال می‌شوند و نتیجه آن تغییر میل به غذا در بیمار است و فرد سریع‌تر احساس سیری می‌کند.

 

مزایا لاغری با لیزر در اصفهان

 

  • ایمنی: طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، دستگاههای لیزر درمانی سطح پایین، ایمن هستند و سلامتی بیماران را به خطر نمی‌اندازند و معمولا عینک نیاز ندارند.

 

  • فرآیند: اشعه لیزر سرد، بافت‌های بدن را تحریک و به آنها کمک می‌کند تا سریع‌تر بهبود یابند. اشعه لیزر در بدن نفوذ می‌کند و فرآیندهای متابولیک را تحریک می‌نماید. بسته به اینکه قرار است این روش به کاهش وزن کمک کند یا برای درمان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرید، در طول درمان فقط نقاط مشخصی از بدن که به درمان آن مشکل مربوط است را تحریک می‌کنند.

 

  • متابولیسم: در درجه اول، طب سوزنی لیزر، باعث تحریک سوخت و ساز بدن می‌شود که کمک می‌کند تا موادغذایی سریع‌تر به انرژی تبدیل شوند و در نتیجه از ذخیره چربی‌های اضافی در بدن جلوگیری می‌شود، به تنظیم هضم مناسب مواد غذایی نیز کمک می‌کند و از معده درد، ناراحتی معده و همچنین سوء هاضمه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، درمان با لیزر سرد، سموم و سایر مواد زائد مضر بدن که باعث انسداد دستگاه گوارش  و اختلال در هضم و عملکرد آن می‌شود را پکسازی می‌کند.

 

  • اثرات: طرفداران لاغری با لیزر در اصفهان می‌گویند که این عمل هوس فرد برای غذا را کاهش می‌دهد و به تنظیم عادات غذا خوردن و رفع پرخوری کمک می‌کند. علاوه بر کاهش وزن، طب سوزنی لیزری به بهبود خلق‌و‌خو و کاهش احساس اضطراب، افسردگی و سایر عوامل عاطفی منفی که بر روی عادت‌های غذایی فرد تأثیر می‌گذارد نیز کمک می‌کند.

 

به طور خلاصه مزایای طب سوزنی لیزری به شرح زیر است:

  • کاهش میزان کلسترول و انسولین در بدن
  • بهره‌مندی از مزایای طب سوزنی اما بدون درد و ترس
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • کاهش اشتها
  • کاهش استرس

 

تعداد جلسات لاغری با لیزر در اصفهان

 

بسته به اهداف بیمار برای کاهش وزن، سرعت و تعهد او برای کاهش وزن، تعداد جلسات درمانی طب سوزنی لیزری (LLLT) تعیین می‌شود.

 

برای بیماران معمولی که می‌خواهند بین 2 تا 10 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشند، حداقل 12 جلسه درمانی توصیه می‌شود: سه بار در هفته اول، دو بار در هفته برای سه هفته آینده، و سپس هر هفته یک جلسه تا رسیدن به هدف مورد نظرشان، و سپس یک جلسه تقویت‌کننده هر دو هفته یک بار؛ پس از آن پزشک و بیمار متقابلاً تصمیم می‌گیرند که چه موقع درمان خاتمه پیدا کند.

 

اگر پرخوری شدید باشد یا نیاز به کاهش وزن بیشتر وجود داشته باشد، یک برنامه درمانی 3 تا 4 جلسه برای دو هفته اول مناسب است. سپس جلسات در هفته سوم تا دو بار در هفته برای چهار هفته آینده کاهش می‌یابد و سپس تا زمانی که هدف مورد نظر حاصل شود هر هفته یک جلسه، و جلسات تقویت‌کننده هر دو هفته یک بار برای چند ماه انجام می‌شود.

 

ایده این روش درمان لاغری با لیزر در اصفهان، این است که سوخت و ساز بدن در هر جلسه درمان تقویت شود و افزایش یابد.

این نکته را در نظر بگیرید که تعداد جلسات گفته شده برای همه افراد یکسان نیست و متناسب با شرایط بدنی هر فرد متفاوت است، و پزشک لاغری با لیزر در اصفهان متناسب با شرایط بیمار این زمان‌بندی‌ها را مشخص می‌کند.

 

لاغری با دستگاه در اصفهان

 

روش دیگر لاغری این است که متناسب با نوع چاقی شما از 4 دستگاه مختلف استفاده شود. که این دستگاه‌ها: RF، LPG، Cavitation و Shock Wave هستند. کویتیشن در اصفهان یکی از خدمات لاغری مجموعه ماست و برای بیمارانی که قصد درمان‌ چاقی و سلولیت‌های نرم بدن‌شان را دارند، کلیه خدمات مربوط به آن را انجام می‌دهیم. در لیست خدمات ما، از قسمت لاغری، لاغری موضعی با دستگاه را انتخاب کنید تا با این روش نیز به طور کامل آشنا شوید.

 

پس برای کنترل وزن، روش‌های زیادی وجود دارد. اینجا به طور خاص درمورد لاغری و کاهش وزن صحبت کردیم. در واقع روشی که که به آن طب سوزنی لیزری گفته می‌شود و باید همراه با تغذیه و رژیم درمانی باشد و این رژیم غذایی با درنظر گرفتن شرایط بیمار از جمله:

 

  • برای رژیم غذایی بیمار می‌تواند چه چیزهایی را رعایت کند و چه چیزهایی را نمی‌تواند؟
  • بیمار چه مشکل یا حتی بیماری داشته که باعث چاقی او شده است؟
  • سلیقه بیمار برای رژیم غذایی چگونه است؟ اینکه دوست دارد پزشک برای او مشخص کند روزانه دقیقاً چه چیزهایی مصرف کند و یا اینکه برای اون تعیین شود از گروه مواد غذایی به چه میزانی می‌تواند بخورد؟

 

مشخص می‌شود.

 

در مرکز مدرن لیزر برای دریافت خدمات لاغری با لیزر در اصفهان، بعد از تکمیل پرسشنامه‌، ‌با پزشک کلیلنیک درمورد الگوی خاص شما از پرخوری، سابقه بیماری گوارشی، و پروتکل درمانی‌تان صحبت می‌کنید و راهکارهای مناسب برای کاهش وزن همراه با مزایا و معایب آن‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

مراجعین محترم به کلینیک پوست مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی همچون prp در اصفهان ، درمان افتادگی پلک با پلاسما در اصفهان، درمان زگیل در اصفهان ، فشیال پوست در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان جوش در اصفهان ، درمان منافذ باز در اصفهان ، درمان پف زیر چشم در اصفهان و دیگر خدمکات درمانی اقدام نمایند..

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button