لوگو مدرن لیزر

درمان قرمزی پوست صورت | مدرن لیزر

قرمزی پوست صورت

جوش،‌ آکنه روزاسه و لوپوس، از جمل مشکلات رایج پوستی هستند که باعث قرمزی سطح پوست می‌شوند. در این مطلب قصد داریم به طور ویژه درمورد قرمزی ناشی از جوش و روش درمان آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم، با مدرن لیزر همراه باشید.

دلایل و عوامل مختلف قرمزی پوست

قرمزی سطح پوست می‌تواند ناشی از حساسیت به برخی غذاها، داروها، حساسیت به مواد آرایشی و بهداشتی و یا ناشی از برخی از بیماری‌های پوستی باشد.

 

 

 آکنه روزاسه

آکنه روزاسه باعث ایجاد جوش و قرمزی سطح پوست در افرادی می‌شود که پوست بسیار روشنی دارند،‌و در افراد مسن بیشتر رخ می‌دهد.

 

لوپوس

یکی از بیماری‌هایی است که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول‌ها، بافت‌ها و رگ‌های خونی آسیب می‌رساند و در نتیجه پوست قرمز می‌شود.

 

قرمزی ناشی از جوش

ممکن است با هر روش درمانی، جوش‌های صورت‌تان را درمان و از بین برده باشید. اما چگونه از شر قرمزی ناشی از آن‌ها روی پوست خلاص شوید؟

 

وقتی منافذ باز پوست، به خاطر سلول‌های مرده پوست، آلودگی‌ها و چربی‌ها، مسدود می‌شوند، روی سطح پوست جوش ایجاد می‌شود. جوش‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند ملایم و سطحی باشند و با گذشت زمان درمان شوند، اما در برخی موارد حادتر و التهابی هستند و باعث می‌شوند تا جوش‌های بزرگ و دردناک روی سطح پوست ایجاد شود و منجر به جای جوش و فرورفتگی روی سطح پوست می‌شوند. درمان این نوع جوش‌ها بسیار سخت است و تنها روش درمان آن‌ها لیزر درمانی با فوتونا است.

 

ممکن است اطراف جوش و یا جای جوش، با قرمزی همراه باشد. جوش‌های متورم و شدید، روی سطح پوست زخم ایجاد می‌کنند، چون در واقع این جوش‌ها باعث کشش و آسیب به بافت اطراف پوست می‌شوند و فعالیت ملانین یا رنگدانه پوست زیاد می‌شود و اطراف جوش‌ها لک‌های قرمز به وجود می‌آید

درمان قرمزی ناشی از جوش

 

 

قرمزی‌های پوست با استفاده از روش‌های لایه‌برداری عمیق و موثر بهبود پیدا می‌کنند و درمان می‌شوند

 

برای درمان قرمزی ناشی از جوش‌های خفیف و ملایم، می‌توانید از روش‌های خانگی مثل کمپرس سرد، و انواع ماسک‌ها استفاده کنید، اما برای درمان قرمزی ناشی از جوش‌های شدید و متورم، باید از روش‌های درمانی که در کلینیک‌ها انجام می‌شود استفاده کنید.

 

بهترین و تنها روش درمان قرمزی پوست ناشی از جوش و یا مشکلات پوستی دیگر، استفاده از لیزر فوتونا است. لیزر فوتونا، یک لیزر پرتوان و قوی است که هم سطح پوست به هم لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد، و قادر است تا در طی ۲ تا ۳ جلسه درمان، قرمزی پوست را به طور کامل از بین ببرد، بدون اینکه روی سطح پوست آسیب ببیند و یا زخم و سوختگی ایجاد شود. این روش درمانی غیرتهاجمی است و بدون درد انجام می‌شود و با تأثیر بر روی لایه‌های سطحی پوست،  نه تنها باعث پاکسازی و لایه برداری پوست می‌شود، بلکه سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و پوست را درخشان و شفاف می‌کند.

Call Now Button