لوگو مدرن لیزر
جوانسازی با فوتونا اصفهان

جوانسازی با فوتونا اصفهان

فوتونا | مدرن لیزر

جوانسازی با فوتونا اصفهان

جوانسازی با فوتونا اصفهان ،‌ جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش برای جوانسازی، لیفت طبیعی و سفت کردن پوست صورت بدون نیاز به جراحی و بیهوشی است. همه‌ی کسانی که دوست دارند پوستی با ظاهر جوان‌ داشته باشند، می‌توانند از این روش جوانسازی استفاده کنند.

 

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین و موثرترین روش رفع چروک در اصفهان آشنا شوید.

 

پیری پوست و عوامل به‌ وجودآورنده‌ی آن:

پیری پوست، عوامل مختلفی دارد. ژنتیک، نحوه‌ی مراقبت از پوست، قرار گرفتن در معرض آفتاب، وضعیت سلامتی و شیوه زندگی، از جمله عواملی هستند که بر چین و چروک و افتادگی پوست تاثیر می‌گذارند.

 

با گذشت زمان، پوست الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک خود را از دست می‌هد، در نتیجه، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست از بین می‌رود و چین و چروک و رسوبات چربی ظاهر می‌شوند؛ در چنین شرایطی پوست رنگ پریده  و پوسته پوسته می‌شود. روش‌های زیادی برای کنترل تغییرات مربوط به سن وجود دارد که امروزه یکی از شناخته‌شده‌ترین، ایمن‌ترین و کارآمدترین روش‌ها، جوانسازی با لیزر است.

تاریخچه فوتونا

 

جوانسازی با فوتونا چهار مرحله‌ای و ترکیبی منحصر‌به‌فرد از چهار حالت مجزا از درمان‌های لیزر است که برای مبارزه با پیری و ترمیم پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این روش درمانی باعث تحریک الاستین طبیعی و تولید کلاژن پوست می‌شود و تولید آن‌ها را افزایش می‌دهد، که نتیجه‌ی آن جوانسازی و طراوت سطح پوست است. در مجموعه مدرن لیزر کلیه‌ی خدمات مربوط به لیفت صورت در اصفهان را با لیزر فوتونا انجام می‌دهد.

فوتونا اولین تولید کننده‌ای بود که در سال 1944 دو طول موج لیزر مکمل Er: YAG و Nd: YAG را در یک سیستم واحد معرفی کرد، که به کمک آن‌ها می‌توان طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی را انجام داد. طول موج Nd: YAG  برای رسیدن به عمیق‌ترین لایه‌های پوست موثر است، در حالی که طول موج Er: YAG برای درمان نواقص سطحی پوست کاربرد دارد.

در زمینه عمل جراحی، زیبایی و جوانسازی، شرکت فوتونا برند معتبر دنیاست و سازنده‌ی پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر پوست است. دستگاه‌های این کمپانی تاییدیه‌ها و استانداردهای بین المللی CE و FDA   را دارند. این کمپانی  جایزه بهترین سیستم‌های لاغری و جوانسازی را دریافت کرده است.

 

کاربردهای درمانی لیزر فوتونا

این سیستم درمانی برای سفت کردن پوست صورت، کاهش نشانه‌های پیری، درمان چین و چروک، درمان افتادگی غبغب و چروک‌های گردن، درمان خط لبخند، و جوانسازی لب، بسیار موثر است.

 

فوتونا، این قابلیت را دارد تا بسیاری از مشکلات پوستی را نیز درمان کند. مشکلات پوستی قابل درمان با فوتونا شامل موارد زیر می‌شود:

 

بهبود اسکارها (جای زخم، بخیه و سوختگی)، استریا (ترک‌های چاقی لاغری و حاملگی)، درمان پف زیرچشم، خال‌های سطحی و گزانتلاسما، ، منافذ باز پوست، درمان جای جوش، درمان جای سوختگی،‌ حذف موهای نازک، درمان قرمزی پوست ناشی از جوش و …، درمان خروپف و آپنه (وقفه تنفسی) خواب، درمان تلانژکتازی (عروق قرمز ریز)، درمان ریزش و رویش مجدد مو، جای زخم و بخیه، کاربرد دارد.

 

از شایع‌ترین مشکلات پوستی که این روزها افرار زیادی را آزار می‌دهد، جوش، جای جوش و منافذ باز روی پوست است. مدرن لیزر کلیه‌ی خدمات مربوط به درمان جوش در اصفهان و درمان منافذ باز در اصفهان را برای شما همشهریان عزیز با تضمین ضمانت وجه انجام می‌دهد.

مزایای جوانسازی با فوتونا نسبت به روش‌های درمانی دیگر

  • قابل استفاده برای انواع پوست
  • بدون نیاز به تزریق
  • بدون استفاده از ژل و …
  • بدون عمل جراحی و بیهوشی
  • بدون درد
  • بدون کبودی، سوختگی و خونریزی
  • تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمان
  • بدون دوره نقاهت (بدون نیاز به استراحت در منزل)
  • نتایج ماندگار
  • 100 درصد بدون عارضه طبق تاییدیه‌ی غذا و دارو امریکا (FDA)

تعداد جلسات درمان و بهبودی

درمان با فوتونا شامل چهار مرحله می‌شود و این مراحل به صورت همزمان روی لایه‌های عمیق، میانی و سطحی پوست انجام می‌شوند. فرآیند درمان حدوداً 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می‌کشد. لازم به ذکر است که نتایج درمان جوانسازی پوست با فوتونا به تدریج و با گذشت زمان نتیجه می‌دهد؛ به این صورت که با گذشت 25 روز، الیاف جدید و انعطاف‌پذیرتری شروع به شکل‌گیری می‌کنند، رنگ پوست یکنواخت‌تر و نرم‌تر خواهد شد. روند درمان متناسب با شرایط پوست و سن شما مشخص می‌شود، اما به طور میانگین برای 3 تا 6 جلسه ادامه پیدا می‌کند.

مراحل جوانسازی با فوتونا

  

فوتونا، مشکلات مربوط به پیری پوست را از داخل و خارج درمان می‌کند، پوست را محکم‌تر می‌کند، نواقص رنگدانه‌های سطح پوست را درمان می‌کند، تشکیل کلاژن جدید را تحریک می‌کند و پوست را سفت می‌کند. چهار مرحله‌ی جوانسازی با فوتونا به شرح زیر است:

 

مرحله اول:  خط خنده

مخاطی یا Smoothliftin: با تاثیر از داخل دهان و با استفاده از لیزر غیرتهاجمی و گرما‌دهی ملایم، باعث سفت شدن, لیفت، حجیم شدن و بازسازی کلاژن گونه و لب در خارج از دهان می‌شود. این مرحله به کاهش عمق چروک‌های نازولبالی و ملومنتال (خطوط بینی به لب‌ها و لب‌ها به چانه (خط لبخند)) می‌شود و به بازگرداندن حجم لب کمک می‌کند.

 

مرحله دوم: جوانسازی

جوانسازی و سفت کردن پوست یا FRAc3: این مرحله با تاثیر در لایه‌های عمقی پوست، باعث لیفت و سفت شدن پوست صورت، کاهش چروک‌ها و بازگرداندن استحکام پوست از خارج در گونه و غبغب می‌شود.

 

مرحله سوم: فرم‌دهی پوست

فرم‌دهی و حجم‌دهی پوست یا PIANO: در این مرحله با گرماهدهی کنترل شده به لایه‌های میانی پوست، باعث سفت شدن و ترمیم کلاژن و کشش در بافت‌های میانی و عمیق‌تر پوست می‌شود.

 

مرحله چهارم: لایه‌برداری سطحی

پاکسازی و لایه‌برداری پوست یا Super Erficial: در نهایت به کمک این مرحله بی‌نظمی‌های سطحی پوست صاف می‌شود و پوست شفاف می‌شود و جلا پیدا می‌کند.

 

بسته به اینکه می‌خواهید برای کدام قسمت یا قسمت‌های صورت‌تان فرآیند جوانسازی انجام شود، به تشخیص پزشک ممکن است برخی از این مراحل حذف شود.

 

حین درمانجوانسازی با فوتونا و بعد از آن

در طول مراحل درمان، احساس گرما خواهید داشت اما این روش دردناک نیست و بسیاری از بیماران می‌گویند “گرمای آن مثل دراز کشیدن زیر آفتاب در ساحل است.” بعد از انجام این مراحل، ممکن است برای یک یا دو روز پوست کمی صورتی رنگ شود و احساس خشکی روی پوست خواهید داشت.

بعد از درمان، منطقه موردنظر را خنک می‌کنیم تا از تورم و قرمزی احتمالی جلوگیری شود. شدت لیزر در طول درمان دوره بهبودی را تعیین می‌کند. جوانسازی پوست در بیشتر موارد روشی سرپایی است و به هیچ وجه زندگی عادی شما را محدود نمی‌کند و بلافاصله می‌توانید به خانه بروید و فعالیت‌های منظم خود را ادامه دهید.

 

مراقبت‌های لازم بعد از جوانسازی با فوتونا

برای اینکه درمان نتیجه‌ی بهتری داشته باشد، سعی کنید کمتر در معرض نور آفتاب باشید و حتماً از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. به توصیه‌های پزشک مرکز مدرن لیزر برای مراقبت‌های بعد از درمان، دقیق عمل کنید تا در ممناطقی که لیزر انجام شده مشکلات پوستی مثل کبودی ایجاد نشود. اگر علائمی غیرعادی روی پوست خود مشاهده کردید حتما با پزشک معالج خود در میان بگذارید.

مراجعین محترم به کلینیک پوست مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی همچون prp در اصفهان ، درمان افتادگی پلک با پلاسما در اصفهان، درمان زگیل در اصفهان ، فشیال پوست در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان جوش در اصفهان ، درمان منافذ باز در اصفهان ، درمان پف زیر چشم در اصفهان و دیگر خدمکات درمانی اقدام نمایند..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button