لوگو مدرن لیزر

درمان زگیل در اصفهان

زگیل‌ها روی پوست رشد می‌کنند و در اثر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شوند. بیش از 100 نوع HPV وجود دارد که فقط تعداد کمی از آن‌ها منجر به ایجاد زگیل بر روی پوست می‌شوند. این ویروس، رشد سلول‌ها روی لایه‌ی بیرونی پوست را تحریک می‌کند و افزایش می‌دهد. در بیشتر موارد، زگیل‌های معمولی در انگشتان، و نزدیک ناخن‌ها و یا روی دست‌ها ظاهر می‌شوند، و انواع خاصی از HPV می‌توانند باعث بروز زگیل در ناحیه تناسلی شوند. درمان زگیل در اصفهان، توسط مجموعه مدرن لیزر برای انواع زگیل‌ها انجام می‌شود. برای آشنایی با انواع زگیل،  علل ایجاد و درمان زگیل در اصفهان، این مطلب را مطالعه کنید.

انواع زگیل

زگیل‌های معمولی:

معمولا ایننوع زگیل‌ها، روی دست‌ها و انگشتان دست ایجاد می‌شوند. این زگیل‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و می‌توانند خیلی کوچک باشند و یا اندازه‌ی متوسطی داشته باشند. زگیل‌های معمولی، بافت زبری دارند و پوسته پوسته هستند و لمس آن‌ها سخت است. آنها از نظر رنگ متفاوت هستند و می‌توانند به رنگ سفید، قهوه‌ای روشن، صورتی، خاکستری باشند. گاهی اوقات، رگ‌های خونی لخته شده ریز مانند به صورت نقاط سیاه روی آن‌ها قابل رویت است.

 

زگیل‌های پلانتار یا میخچه:

 این نوع زگیل معمولاً به صورت توده‌های رنگی (قهوه ای روشن) و گوشتی هستند، و روی آن‌ها نقاط کوچک سفید (برفک) و رگ‌های خونی کوچک لخته شده که به صورت نقاط سیاه ریز هستند، ظاهر می‌شوند. زگیل‌های پلانتار در کف پا ایجاد می‌شوند.

 

زگیل پالمار یا موزایکی مانند

وقتی زگیل‌های پلانتار به صورت چندتایی کنار هم قرار بگیرند و مجمعه‌ی بزرگتری را تشکیل بدهند، زگیل پالمار نامیده می‌شوند. این زگیل‌ها می‌توانند صدمه ببینند و عفونت کنند. زگیل‌های پالمار به رنگ‌های صورتی یا قهوه‌ای تیره، روی پوست ظاهر می‌شوند.

 

زگیل غصابی!

این زگیل‌ها مانند زگیل های معمولی به نظر می رسند. این زگیل در افرادی که به طور مرتب  و بدون دستکش به گوشت و ماهی خام دست می‌زنند، یافت می‌شود، به همین دلیل نام آن زگیل غصابی است. مرکز درمان زگیل در اصفهان بهشما پیشنهاد می‌کند که اگر مجبور هستید روزانه به گوشت و ماهی خام دست بزنید، حنما از دستکش استفاده کنید تا بهاین نوع زگیل مبتلا نشوید.

 

زگیل تناسلی:

این زگیل‌ها در ناحیه تناسلی ایجاد می‌شوند و شایع ترین بیماری مقاربتی هستند که از طریق تماس مستقیم بین پوست افراد انتقال می‌یابند. زگیل‌های بسیار کوچک و گوشتی هستند و رنگ‌شان صورتی و یا قرمز است. این زگیل‌ها آنقدر کوچک هستند که به راحتی دیده نمی‌شوند. غالباً چندتایی (سه یا چهارتایی) در کنار هم قرار می‌گیرند و ممکن است به سرعت رشد و گسترش پیدا کنند. آن‌ها معمولاً دردناک نیستند، اگرچه ممکن است باعث درد خفیف، خونریزی و خارش شوند. درمان زگیل تناسلی در اصفهان امکان‌پذیر است و به کمک بهترین روش‌ها در مجموعه ما انجام می‌شود.

 

 

زگیل‌های صاف:

زگیل صاف نوع دیگری از زگیل است که ممکن است در قسمت پشت دست و بازوها مشاهده شود.  این زگیل‌ها بسیار کوچک و ریز هستند. زگیل‌های مسطح، ممکن است در به صورت چندتایی کنار یکدیگر ظاهر شوند. کوچک. زگیل صاف،سطح خشن و زیری ندارد و قابل لمس هستند. این زگیل‌ها به رنگ قرمزمایل به صورتی یا قهوه‌ای مایل به قرمز هستند.

 

زگیل از طریق تماس مستقیم با ویروس HPV ایجاد می‌شود، و مسری است. HPV ممکن است از طریق تماس مستقیم شخص با شخص و یا از طریق تماس مستقیم با شی مورد استفاده شخص مبتلا به ویروس، گسترش یابد. ویروسی که باعث ایجاد زگیل می‌شود، می تواند در نقاط دیگر روی بدن فرد مبتلا به زگیل نیز گسترش پیدا کند.

درمان انواع زگیل در اصفهان

 

 

در بیشتر موارد، زگیل‌هایی که بر روی پوست ایجاد می‌شوند، بی ضرر هستند و بدون درمان از بین می‌روند. اما بعضی دیگر باید توسط دکتر زگیل تناسلی اصفهان معاینه و درمان شود. به هیچ وجه به زگیل‌هایی که روی پوست‌تان ایجاد شده دست نزنید. اگر زگیل‌ها را لمس کنید، ویروس آن‌ها در قسمت‌های دیگر پوست‌تان نیز پخش می‌شود و در آن قسمت‌ها نیز زگیل ایجاد می‌شود. بعضی اوقات، ممکن است زگیل بعد از درمان عود کند و برای بهبودی به بیش از یک درمان نیاز داشته باشد.

 

درمان زگیل تناسلی در اصفهان و کرایوتراپی در اصفهان شامل موارد زیر می‌شود:

 

کرایوتراپی یا سرما درمانی:

اسپری کرایوتراپی یکی از موثرترین و بهترین روش‌های درمانی برای انواع زگیل است. در کرایوتراپی از نیتروژن مایع برای انجماد زگیل استفاده می‌شود. در این روش درمانی، محتویات دستگاه کرایو روی زگیل اسپری می‌شود و به سرعت و با شدت، دمای آن را کاهش می‌دهد و زگیل را فریز می‌کند و منجر به مرگ سلولی در آن می‌شود. از آنجایی که نیتروژن مایع فقط روی زگیل اسپری می‌شود، در نتیجه به پوست اطراف آن آسیب نمی‌زند و مانع پخش شدن زگیل به قسمت‌های دیگر پوست می‌شود.

 

لیزر زگیل تناسلی در اصفهان و لیزر درمانی برای انواع زگیل‌ها:

از لیزر برای سوزاندن زگیل‌ها استفاده می‌شود. در لیزر درمانی بافت زگیل از بین می‌رود و ممکن است زخم ایجاد شود. درمان لیزری زگیل، راه‌حل خوبی نیست، چون باعث پخش شدن ویروس آن به قسمت‌های دیگر بدن می‌شود.

 

 

کانتاریدین:

 کانتاریدین، ماده شیمیایی است که باعث ایجاد تاول در زیر زگیل می‌شود. روی زگیل ریخته می‌شود و در آن نفوذ می کند. با این کار زگیل از سطح پوست جدا می‌شود. این روش درمانی درناک است و ممکن است همه‌ی افراد نتواننند درد آن را تحمل کند.

 

الکترو دیکسیون و کورتاژ زگیل:

این روش با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش درمانی، جریان الکتریکی به زگیل فرستاده می‌شود و خونرسانی آن را از بین می‌برد. سپس پزشک شما می‌‌تواند زگیل را خارج کند. این روش دردناک است و تاثیر زیادی در از بین بردن زگیل‌ها ندارد.

 

ایمونوتراپی:

پزشک شما ممکن است آنتی ژن‌هایی را به زگیل تزریق کند تا یک واکنش ایمنی ایجاد کنند. این روش درمانی با درد شدید، تورم و قرمزی ایجاد شود.

 

دکتر زگیل تناسلی اصفهان

در مرکز مدرن لیزر با استفاده از روش های جدید لیزر درمانی ، درمان توسط پزشک برای آقایان و بانوان صورت می گیرد.

 

خدمات ما در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان

ما در کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن لیزر اصفهان تمام تلاشمان را کرده ایم تا در کنار بهترین تجهیزات و کادر درمانی بتوانیم بیماری های پوستی و زیبایی و سلامت شما را به شما هدیه دهیم. در این مرکز میتوانید برای دریافت خدمات بوتاکس در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، فشیال پوست در اصفهان، درمان پف زیر چشم در اصفهان، کاشت ابرو در اصفهان و لیزر مو در اصفهان و بسیاری از خدمات دیگر اقدام نمائید.

مدرن لیزر، کلینیک زیبایی در اصفهان، به صورت حرفه‌ای در زمینه‌ی درمان انواع زگیل‌ها فعالیت می‌ کند، و برای درمان زگیل در اصفهان از روش کرایوتراپی، که یکی از بهترین و موثرترین روش‌های درمان انواع زگیل است، استفاده می‌‌کند. ابتدا پوست شما توسط دکتر مهدی حاجیان،‌ بهترین دکتر پوست اصفهان، معاینه می‌شود و در صورتی که نیاز به درمان حرفه‌ای برای آن‌ها باشند، فرآیند درمان شما آغاز می شود.

Call Now Button