لوگو مدرن لیزر
درمان پف زیر چشم در اصفهان

درمان پف زیر چشم در اصفهان

پف زیر چشم، یک مشکل پوستی است و درمان پف زیر چشم در اصفهان موجود است .پف زیر چشم باعث می‌شود خسته به نظر برسید و زیبایی ظاهری چشمان‌تان را کم می‌کند. پف زیر چشم، سن شما را بیشتر نشان می‌دهد.

 

عوامل زیادی هستند که منجر به پف زیر چشم می‌شوند و راه‌های درمان موثری برای آن وجود دارد. با ما همراه باشید تا با عوامل به وجود آورنده‌ و روش‌ درمان پف زیر چشم در اصفهان که توسط کلینیک مدرن لیزر انجام می‌شود، بیشتر آشنا شوید.

عوامل به وجودآورنده‌ی پف زیر چشم

عوامل ایجاد‌کننده پف زیر چشم، به دو دسته‌ی موقت و دائمی تقسیم‌بندی می‌شوند. عواملی که به صورت موقت منجر به پف زیر چشم می‌شوند، به سادگی و با رعایت نکات ساده برطرف می‌شوند؛ اما آن دسته از عواملی که دائمی هستند فقط در کلینیک‌های زیبایی قابل درمان هستند.

عوامل موقت به وجود آورنده‌ی پف زیر چشم

خوردن نمک زیاد
خوردن نمک و سدیم زیاد، باعث می‌شود بدن آب بیشتری را در خود ذخیره کند. آب اضافی، منجر به پف کردن صورت و چشم‌ها می‌شود. اگر دقت کرده باشید، بعد از یک وعده‌غذایی شور، صورت و چشمان‌تان پف می‌کنند! از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، بیشتر پف می‌کند و متورم می‌شود. بهتر است میزان نمک را در رژیم غذایی‌تان کاهش دهید و زیاد آب بنوشید و خوراکی‌هایی که پتاسیم دارند را مصرف کنید (مثل موز، ماست، سیب‌زمینی و … ).

 

خواب ناکافی
خواب ناکافی منجر به پف زیر چشم می‌شود. همچنین می‌تواند باعث افتادگی پلک، قرمزی چشم و تیرگی زیر چشم شود. خواب ناکافی، ماهیچه‌های اطراف چشم را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود تا میزان تولید کلاژن کاهش یابد. کلاژن، فاکتور مهمی برای حفظ استحکام پوست و مانعی برای افتادگی و چروک پوست است. به دنبال کاهش کلاژن، آب و مایعات زیر پوست، در زیر چشم جمع می‌شوند. پس با خواب کافی می‌توانید از بروز پف زیر چشم جلوگیری کنید.

 

 انسداد مجرای اشک
اگر از مجرای چشم اشک خارج نشود، مایعات زیر پوست، در اطراف چشم و زیر آن جمع می‌شوند و در نتیجه زیر چشم پف می‌کند. این اختلال بیشتر در نوزادان است ولی می‌تواند در بزرگسالان هم رخ دهد. مجرای اشک بر اثر عفونت چشم و جراحی چشم مسدود می‌شود. که در برخی موارد بعد از گذشت چند روز و استفاده از کمپرس گرم و شستشو با مواد ضذعفونی کننده بهبود می‌یابد و در موارد حادتر برای درمان پف زیر چشم در اصفهان با مراجعه به پزشک و مصرف دارو برطرف می‌شود.

 

نور خورشید
نور خورشید، تولید کلاژن در پوست شما را کاهش می‌دهد. کاهش این ماده، عاملی برای ایجاد چین و چروک، سیاهی و پف زیر چشم است. پس بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید.

 

حساسیت و آلرژی
آلرژی باعث می‌شود مایعات زیر پوست در سینوس‌ها و اطراف چشم شما جمع شوند و در نتیجه زیر چشم‌ها پف می‌کند. آلرژی یکی از دلایل عمده پف چشم است. بدن برای مقابله با عوامل حساسیت‌زا، به طور طبیعی، پروتئین ایمنی به نام هیستامین در بدن آزاد می‌شود و در نتیجه چشمان شما حساس و آبکی می‌شود و متورم می‌شود. سعی کنید از عوامل حساسیت‌زا دوری کنید و داروهای ضد حساسیت مصرف کنید.

 

جراحت چشم
همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، پوست اطراف و زیر چشم بسیار نازک است و حتی یک خراش سطحی در اطراف چشم، می‌تواند منجر به تورم آن و پف زیر چشم شود.

درمان پف زیر چشم در اصفهان

عوامل دائمی به وجود آورنده‌ی پف زیر چشم

افزایش سن
با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در لایه‌های میانی پوست کم‌تر می‌شود، در نتیجه استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد. اگر کاهش الاستین و کلاژن در اطراف چشم اتفاق بیافتد، منجر به سیاهی و پف زیر چشم می‌شود؛ چون بافت‌های اطراف چشم ضعیف می‌شوند و چربی‌ها به سمت زیر چشم حرکت می‌کنند و در آن‌جا جمع می‌شوند و زیر چشم پف می‌کند و متورم می‌شود.

 

ژنتیک و عوامل ارثی
اگر اعضای خانواده‌تان پف زیر چشم دارند، احتمال اینکه شما هم به آن مبتلا شوید زیاد است. به کمک روش‌های پیشگیری، فقط می‌توانید سرعت آن را کمتر و زمان آن را به تاخیر بیندازید. درمان پف زیر چشم در اصفهان برای عوامل ارثی و ژنتیکی سخت‌تر است و به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

 

نکاتی که باید حتما در نظر بگیرید:
• اگر عوامل موقت پف زیر چشم، با گذشت زمان بهبود پیدا نکرد، حتما به پزشک مراجعه کنید.
• اگر افزایش سن و ژنتیک، عامل به وجوآورنده پف زیر چشم در شما هستند، پس روش درمانی زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

درمان پف زیر چشم در اصفهان

روش درمان پف چشم در اصفهان

 

 

تنها راه و موثرترین روش درمان پف زیر چشم، لیزر فوتونا است. این روش درمانی غیرتهاجمی است، یعنی بدون درد، خونریزی و سوختگی انجام می‌شود و به بیهوشی و جراحی نیازی نیست. جوانسازی با فوتونا در اصفهان، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین لیزر زیبایی امریکا است و متخصصان پوست امریکا از آن استفاده می‌کنند، این تکنولوژی چهار بعدی‌ست و در نتیجه موثرتر است. درمان با لیزر فوتونا در چهار مرحله همزمان انجام می‌شود و برای جوانسازی و رفع چروک در اصفهان کاربرد دارد. لیزر فوتونا هم تحریک کننده تولید کلاژن و هم صاف‌ کننده سطح پوست است.

 

با کاهش میزان کلاژن و الاستین پوست، زیر چشم کبود می‌شود و پف می‌کند؛ نور لیزر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و گرمای حاصل از آن، پوست را تحریک می‌کند تا الاستین و کلاژن بیشتر شود و پوست به طور طبیعی خود را درمان کند.

 

این نکته را در نظر بگیرید که عوامل به وجودآورنده پف زیر چشم، می‌توانند عواملی برای ایجاد سیاهی و کبودی زیر چشم هم باشند. درمان سیاهی زیر چشم در اصفهان، نیز توسط مجموعه مدرن لیزر انجام می‌شود؛ برای آشنایی بیشتر با دلایل بروز سیاهی زیر چشم و روش‌های درمان آن، مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.

درمان پف زیر چشم در اصفهان

مزایای درمان پف زیر چشم با لیزر فوتونا

• کاهش چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم
• بدون نیاز به بی‌حسی تزریقی و موضعی
• بدن نیاز به دوران نقاهت و مراقبت
• بدون بریدگی و ایجاد جای زخم
• بدون نیاز به جراحی

• نتایج ماندگار
• حداقل کبودی

• غیرتهاجمی

• سریع

مدرن لیزر، تنها دارنده‌ی دستگاه فوتونا در اصفهان است. درمان پف زیر چشم در اصفهان، توسط دکتر مهدی حاجیان و تکنسین‌های مجرب کلینیک پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. با لیزر فوتونا، نه تنها پف زیر

چشم قابل درمان است، بلکه طیف گشترده‌ای از مشکلات پوستی و چین و چروک در

قسمت‌های مختلف صورت و بدن نیز درمان می‌شوند.

Call Now Button