لوگو مدرن لیزر
کندلا در اصفهان

کندلا در اصفهان

در حال حاضر، بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد صورت و بدن، دستگاه جنتل مکس پرو، ساخت کمپانی کندلا است. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از لیزر کندلا در اصفهان استفاده می‌کنند این است که رفع موهای زائد با آن سریع و راحت است و دردناک نیست. همچنین این لیزر برای انواع پوست‌های تیره و روشن مفید و موثر است. از بین بردن موهای زائد با لیزر کندلا در اصفهان، یکی از خدمات مدرن لیزر است و برای این منتظر از دستگاه کندلا جنتل مکس پرو که در نظرسنجی از متخصصان پوست امریکا، بهترین لیزر مو زائد بدن شناخته شده است استفاده می‌کند.

برای رفع موهای زائد، سه لیزر الکساندرایت، ان دی یاگ و دایود،‌ جزء بهترین‌ها هستد. هر کدام از این لیزرها طول موج مشخصی دارند و کاربردهای آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

کندلا در اصفهان

لیزر الکس کندلا با نام تجاری GentleLase Pro جزو بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد اصفهان تولید شده توسط شرکت کندلا است که با تاباندن نور لیزر با طول موج 755 نانومتر از طریق کریستال الکسانداریت که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده تقریبا برای عموم بیماران که دارای پوست روشن تا سبزه (نوع پوست I تا III) هستند؛ قابل استفاده می باشد.

دستگاه لیزر کندلا با مدل جنتل لیز پرو یا دستگاه کندلا الکس از میله های کریستالی الکساندرایت با قطر 0.3 تا 0.7 و طول 7.6 تا 10 سانتی متر به عنوان منبع لیزر یا واسط استفاده می کند. این سیستم لیزری معمولا کاربرد درمانی دارد.

لیزر الکس طول موج خاصی از نور را توسط فلش لامپ های پالسی، لامپ های قوس پیوسته یا دیودهای لیزری در طیف فروسرخ (755 نانومتر) ساتع می کند که به آن لیزر نور قرمز نیز می گویند. لیزر الکساندرایت در حالت Q-switched نیز قابل استفاده اند.

نوری که از دستگاه لیزر کندلا الکس ساتع می شود با نور خورشید یا نور لامپ متفاوت است. نور خورشید و نور لامپ از ترکیب تشعشعاتی با طول موج های مختلف بوجود می آیند درصورتیکه نور لیزر فقط از یک طول موج تشکیل شده است.

هر طول موج اثرات متفاوتی روی سطوح مختلف دارد و با توجه به همین خصوصیات لیزرها برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

در برخی دستگاهها تنها دو طول موج را می توان تنظیم کرد درصورتیکه در برخی دیگر طیفی از طول موجها بین 710 تا 820 نانومتر قابل تنظیم کردن است.

 

لیزر الکساندرایت در اصفهان:

الکساندرایت نوعی لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اصفهان است که در آن اشعه‌ای با انرژی بالا منتشر می‌شود؛ در واقع از طریق یک کریستال الکساندرایت، نور پرانرژی تولید می‌شود. به این صورت که با عبور نور از کریستال الکساندرایت، پرتو نور با طول موج 755 نانومتر تولید می‌شود. الکساندرایت که به آن الکس نیز گفته می‌شود، سریع‌ترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد است و بر روی پوست‌های روشن تاثیر بیشتری دارد.

برای آشنایی بیشتر با لیزر الکساندرایت در اصفهان، مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.

 

لیزر ان دی یاگ:

این لیزر برای رفع موهای زائد خوب عمل می‌کند و بهترین انتخاب برای افرادی است که رنگ  پوست تیره دارند.

 

 

لیزر دایود:

جذب طول موج‌های لیزر دایود در مو کمتر از لیزر الکساندرایت است.  این لیزر قابلیت استفاده برای نقاط تیره پوست را دارد، اما باعث می‌شود درد بیشتری را احساس کنید، و همچنین احتمال ایجاد سوختگی با این نوع لیزر در مقایسه با دو لیزر دیگر بیشتر است.

کندلا در اصفهان

ساختار و عملکرد لیزر کندلا

کمپانی کندلا سه دستگاه مختلف برای لیزر موهای زائد دارد که به ترتیب عبارتند از:

 

  • جنتل لیزر (Candela GentleLase) : این دستگاه لیزر فقط طول موج الکس را دارد و فقط برای پوست‌های روش موثر است و نمی‌تواند موهای زائد را برای پوست‌های تیره از بین ببرد و ممکن است باعث آسیب رسیدن و سوختن در افرادی شود که پوست تیره دارند.
  • جنتل پرو (Candela Gentle Pro)
  • جنتل مکس پرو (Candela GentleMax Pro)

 

کندلا مدل جنتل مکس پرو، پیشرفته‌تری و به‌روزترین دستگاه لیزر کندلا در اصفهان است و تمام ایرادها و نواقص دو دستگاه قبلی در آن اصلاح شده، و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است که تاثیرگذاری آن برای رفع موهای زائد را چندین برابر کرده است.

 

دستگاه لیزر کندلا مدل جنتل مکس پرو، به‌روز ترین لیزر موجود در دنیاست که دو لیزر الکساندرایت و ان دی یگ را به طور همزمان دارد، در نتیجه برای انواع پوست‌های تیره و روشن، کاربرد دارد و موثر است.

کندلا در اصفهان

لیزر موهای زائد با کندلا ، چگونه انجام می‌شود؟

هنگام لیزر بدن در اصفهان با دستگاه کندلا، ابتدا گاز خنک‌کننده در ناحیه  تحت درمان توسط خود دستگاه اسپری می‌شود تا از گرم شدن بیش از حد و سوختگی پوست شما محافظت شود و پوست برای مدت کوتاهی بی‌حس می‌شود تا دردی را احساس نکنید؛ سپس به منظور هدف قرار دادن فولیکول‌های مو، پالس نور لیزر منتشر می‌شود.

 

پرتو لیزر کندلا، از لایه‌های عمیق‌تر پوست عبور می‌کند و جذب فولیکول مو می‌شود و به نوبه‌ی خود مقدار کافی گرما تولید می‌کند؛‌ گرمای ایجاد شده باعث می‌شود تا فولیکول‌های مو از بین بروند (گرما عامل مهمی برای از بین بردن فولیکول‌های مو است)، و در نتیجه وقتی فولیکولی وجود نداشته باشد تا موها رشد کنند، پس برای همیشه مویی رشد نخواهد کرد.

 

لازم به ذکر است که طول موج‌ لیزرهای به کار رفته در دستگاه لیزر کندلا در اصفهان، فقط تا عمقی نفوذ می‌کنند که فوکیول مو قرار دارد و بیشتر از آن به داخل بدن نفوذ نمی‌کنند، پس لازم نیست نگران باشید، چون به سلامتی شما آسیبی نمی‌رساند.

 

متناسب با اندازه‌ی ناحیه‌ی تحت درمان، لیزر موهای زائد حداکثر 30  دقیقه طول می‌کشد. رفع موهای زائد به 4 تا 6 جلسهدرمان نیاز دارد و فاصله‌ بین هر جلسه، متناسب با میزان رویش مو در شما است و می‌تواند 20 روز،‌ 30 و یا حتی 40 روز باشد.

بهترین مرکز لیزر اصفهان

مزایای لیزر کندلا در اصفهان

ایمن: این درمان برای انواع پوست‌ها بی‌خطر و مؤثر است؛ چون کندلا مجهز به دو سیستم خنک‌کننده است: یکی هوای سرد برای کاهش گرما در سطح پوست و جلوگیری از سوختن پوست،‌ و دیگری اسپری کریوژن برای کاهش درد.

 

موثر برای انواع پوست‌ها و موها (مجهز به دو طول موج الکس برای پوست‌های تیره و طول موج ان دی یگ برای پوست‌های روشن)

 

کاملا بهداشتی (سَری کنلا، تنها قسمتی است که با بدن در تماس است، به همین دلیل این دستگاه مجهز به سَری شخصی برای هر فرد است تا هیچگونه آلودگی و بیماری به شما منتقل نشود).

 

به دلیل از بین رفتن تدریجی فولیکول‌های مو در این روش، حالت پوست مرغی بدن از بین می‌رودو پوست صاف و براق می‌شود.

 

حذف دائمی موهای زائد بدن

 

بدودن درد

 

بدون سوختگی

 

قابل استفاده برای تمام نواحی بدن

 

تاثیرگذاری پس از اولین جلسه درمان

 

بدون استفاده ار ژل

 

100 درصد بدون عارضه است.

 

لیزر کندلا در اصفهان مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا است.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

لیزر کندلا در اصفهان

اگر قصد لیزر موهای زائد را دارید، مدرن لیزر،‌ مرکز لیزر در اصفهان، آماده ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات مربوط به آن است. تکنسین‌های ما باتجربه هستند و به صورت حرفه‌ای در این زمینه آموزش دیده‌اند، و شما بدون هیچ مشکلی با لیزر کندلا در اصفهان، برای همیشه از شر موهای زائد  بدن و صورت‌تان خلاص می‌شوید. برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت، فرم سمت راست صفحه را پر کنید و یا با ما تماس بگیرید.

Call Now Button