لوگو مدرن لیزر
کوچک کردن غبغب در اصفهان

بهترین روش از بین بردن غبغب

افتادگی غبغب، یکی از مشکلاتی است که بر اثر افزایش وزن و افزایش سن رخ می‌دهد و ظاهر گلو و زیر چانه شما را زشت می‌کند، و فرم صورت را از حالت زاویه‌دار بودن خارج می‌کند. نیاز نیست نگران باشید، چون کوچک کردن غبغب در اصفهان قابل درمان است!

 

 

کلینیک مدرن لیزر، خدمات مربوط به کوچک کردن غبغب در اصفهان را انجام می‌دهد و بدون هیچ درد و نگرانی، از شر آن خلاص می‌شوید.

عوامل به وجودآورنده‌ی غبغب

دانستن عوامل به وجود آورنده غبغب به شما کمک می‌کند تا از آن پیشگیری کنید و روند درمان‌تان سریع‌تر و بهتر پیش رود.

 

سه عامل اصلی برای ایجاد غبغب و افتادگی آن وجود دارد:

 

 

  1. جمع شدن لایه‌های چربی و افزایش آن‌ها در زیر پوست
  2. افزایش سن و کاهش میزان کلاژن پوست
  3. ژنتیک
کوچک کردن غبغب در اصفهان

کوچک کردن غبغب در اصفهان

 

رژیم غذایی و وزن: در حالی که همیشه افزایش وزن علت ایجاد غبغب نیست، اما می‌تواند تاثیرگذار باشد. رژیم غذایی با کالری زیاد، غذاهای فرآوری شده و چرب‌ی‌های ناسالم، منجر به افزایش وزن می‌شوند و می‌توانند عاملی برای ایجاد غبغب باشند. البته لازم به ذکر است که افراد لاغر هم ممکن است افتادگی غبغب باشند.

 

حتی کاهش وزن زیاد هم منجر به افتادگی غبغب می‌شود؛ وقتی وزن زیادی را از دست می‌دهید، در واقع چربی‌های زیر پوست‌تان را آب می‌کنید و زیر پوست خالی و پوست افتاده می‌شود. صورت‌ هم مثل بقیه‌ی اندام‌های بدن، در اثر کاهش وزن، لاغر می‌شود و چربی‌های آن از بین می‌روند، در نتیجه ماهیچه‌های اطراف چانه ضعیف می‌شوند و پوست اطراف آن‌ها شل می‌شود. برای این افراد، کوچک کردن غبغب در اصفهان انجام نمی‌شود، بلکه ما روش‌های جوانسازی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم؛ برای آشنایی بیشتر با این رو‌ش‌ها، مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.    

 

 

از بین بردن غبغب در اصفهان

 

با افزایش سن، کلاژن و الاستین پوست کمتر تولید می‌شود. کلاژن، ماده‌ای برای حفظ استحکام پوست و مانعی برای افتادگی پوست است، در حالی که الاستین، به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. وقتی میزان این دو ماده حیاتی پوست کاهش می‌یابد، در نتیجه در قسمت‌های مخلف بدن،‌ پوست شل و افتاده می‌شود؛ یکی از این قسمت‌ها زیر چانه است. افزایش سن، یک روند طبیعی در ایجاد غبعب است و نمی‌توانید آن را از بین ببرید، اما عوامل محیطی مثل نورخورشید، سیگار کشیدن، خشکی بیش از حد پوست و کمبود ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان در بدن، عوامل قابل کنترل و تشدیدکننده کاهش کلاژن و الاستین هستند.

 

 

ژنتیک و تاثیر آنه در کوچک کردن غبغب در اصفهان

بعضی از افراد به صورت ژنتیکی، افتادگی غبغب دارند و به همین دلیل پوست‌شان خاصیت ارتجاعی کمتری دارد. اگر پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد، نمی‌تواند چربی‌ها را در اطراف چانه محکم نگه دارد و پوست‌تان شل و افتاده می‌شود.

کوچک کردن غبغب در اصفهان

روش‌های رفع غبغب در اصفهان

در برخی موارد با انجام ورزش‌های مربوط به غبغب، افتادگی آن برطرف می‌شود، اما در موارد حادتر بهتر است روش‌های زیر را امتحان کنید:

 

 

ماسک‌های صورت

 

ماسک‌های صورت زیادی وجود دارند که به محکم کردن پوست و بهبود ظاهر آن کمک می‌کنند، اما تاثیر آ‌ن‌ها موقتی‌ست و فقط تا زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانند تاثیر خیلی کمی داشته باشند. مدرن لیزر که در زمینه کوچک کردن غبغب در اصفهان، سابقه‌ی طولانی دارد، به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از استفاده از این ماسک‌ها به پزشک مراجعه کنید، تا ابتدا پوست شما مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود آیا این ماسک‌ها برای پوست‌ شما ضرری ندارند و اینکه تا چه حد می‌توانند موثر باشند، تا هزینه‌ی اضافی برای آن‌ها صرف نکنید.

 

 

رژیم غذایی مناسب

 

رژیم غذایی طبیعی می‌تواند در رفع غبغب به شما کمک کند. مخصوصاً زمانی که دلیل ایجاد آن اضافه وزن و رژیم غذایی ناسالم باشد. کاهش میزان کالری دریافتی روزانه، نوشیدن آب زیاد و خوردن خوراکی‌هایی که آب فراوان دارند، باعث می‌شود تا چربی بیشتری از بدن دفع شود. اما این روش زمان‌بر است و ممکن است در برخی افراد نتیجه‌بخش نباشد، اما بی تاثیر هم نیست.

کوچک کردن غبغب در اصفهان

جراحی

 

 

ممکن است برای رفع و از بین بردن غبغب، به دنبال روش‌هایی باشید که با آن‌ها سریع‌تر به نتیجه مطلوب‌تان برسید؛ این روش‌ها شامل:

 

لیپوساکشن: در این روش با استفاده از حرارت و سیستم مکش، چربی‌های پوست از بین می‌روند، ولی برای بهبود و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست کمکی نمی‌کند و فقط چربی‌ها را از بین می‌برد.

 

لیپوماتیک: لیپوماتیک غبغب، روشی‌ست که با جراحی، چربی‌های بدن خارج می‌شوند. برای درمان با این روش به بیهوشی نیاز است.

 

تزریق ژل کیبلا: یک روش تزریقی‌ست، و نام ماده‌ای که به بدن تزریق می‌شود کیبلا است. در واقع با تزریق این ماده به بدن، سلول‌ها و بافت‌های چربی در پوست تجزیه می‌شوند.

نکته:

 

بر اساس تجربیات گذشته و مطالعات انجام شده، لیپوساکشن،‌ لیپوکاتیک و تزریق کیبلا، برای مواردی کاربرد دارند

که چربی عامل افتادگی غبغب باشد؛ در غیر این صورت، یعنی در مواردی که ژنتیک، افزایش سن و … دلایل

ایجاد غبغب باشند، کلینیک زیبایی در اصفهان، برای کوچک کردن غبغب در اصفهان روش‌های درمانی

زیر را پیشنهاد می‌دهد.

مزوتراپی در اصفهان: مزوتراپی روشی‌ست که در آن مخلوطی از هورمون‌ها، داروها، ویتامین‌ها، عصاره‌های گیاهی و … به  بافت‌های چربی‌ زیر پوست در چانه تزریق می‌شوند، و چربی‌ها را حل می‌کنند. اگر مزوتراپی  به طور همزمان با لیزر انجام شود، نتیجه‌ی آن چند برابر می‌شود.

 

 

لیزر درمانی

 

جوانسازی با فوتونا در اصفهان، یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین لیزرها برای درمان غبغب است. این دستگاه مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) است. یک روش درمانی غیرتهاجمی که بدون درد، خونریزی، سوختگی، جراحی و بیهوشی انجام می‌شود. مجوعه مدرن لیزر تنها دارنده‌‌ی این دستگاه است. کلینیک پوست و مو در اصفهان، کوچک کردن غبغب را به کمک لیزر فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام می‌دهد، که هر کدام از این مراحل کاربرد خاصی دارند و منجر به رفع چروک، جوانسازی و سفت شدن پوست، فرم‌دهی و حجم‌دهی پوست و پاکسازی و لایه‌برداری آن می‌شوند. در واقع فوتونا، پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری بسازد و به طور طبیعی خود را درمان کند. کوچک کردن غبغب در اصفهان و در کلینیک ما، بعد از بررسی دقیق پوست و عوامل به وجو آورنده غبغب، انجام می‌شود تا موثرترین نتیجه را داشته باشد.

همچنین شما عزیزان میتوانید در کلینیک مدرن لیزر اصفهان نسبت به دریافت خدمات درمانی بوتاکس در اصفهان، لیزر مو در اصفهان ، لیفت صورت در اصفهان ، کویتیشن در اصفهان و دیگر خدمات اقدام نمائید.

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button