لوگو مدرن لیزر

لیفت صورت در اصفهان

 

با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین پوست کم می‌‌شود و بافت‌ها به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند که منجر به ایجاد لک و چروک می‌شود. لیفت صورت در اصفهان کمک می‌کند تا بافت‌های صورت سفت شوند و لیفت یابند.

 

لیفت صورت در اصفهان

 

لیفت صورت فقط روی دو سوم پایین صورت متمرکز است. افراد به دلایل مختلفی لیفت صورت انجام می‌دهند و یکی از دلایل معمول آن کمک به پنهان کردن علائم پیری‌ست. مجموعه ما با انجام لیفت صورت در اصفهان به شما کمک می کند تا علائم پیری ظاهر شده روی پوست تان را درمان و برطرف کنید و در هر سنی صورت جوانی داشته باشید.

 

لیفتینگ صورت یعنی از بین بردن پوست اضافی، صاف کردن چین و چروک و سفت شدن بافت و ماهیچه‌های  صورت که شامل لیفت ابرو و چشم نمی‌شود.

 

برای لیفت صورت روش‌های مختلفی وجود دارد:

 

  • جراحی
  • کرم‌های لیفتینگ
  • بوتاکس، پرکننده‌ها(چربی و ژل)
  • میکرونیدلینگ
  • کاشت نخ
  • هایفو
  • آر اف فرکشنال
  • IPL
  • فوتونا

جراحی:

 

هدف از جراحی لیفت صورت، رفع افتادگی پوست و جوانسازی صورت است. در این روش، افتادگی پوست اطراف فک، غبغب، اطراف دهان و بینی، گردن و زیر چانه تحت درمان قرار می گیرد. جراحی لیفتینگ صورت معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. ممکن است شامل بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی باشد. جراح برشی از پشت گوش تا خط مو و همچنین از پشت گوش به قسمت پشت سر ایجاد می کند. ممکن است یک برش کوچک یا بریدگی در زیر چانه ایجاد شود تا پوست و بافت عمیق تر گردن محکم شود. سپس برش ها با بخیه ها بسته می شوند.در جراحی، پوست کشیده و در نتیجه محکم می‌شود، اما بافت کلی پوست شما بهبود نمیابد. این روش با درد و خونریزی همراه است و به دوران نقاهت و مراقبت نیاز دارد.

 

چرا به دنبال راه های بهتر و بدون درد نباشیم؟؟؟

 

روش‌های غیرتهاجمی لیفت صورت در اصفهان (بدون عمل جراحی، درد و خونریزی)

 

این روزها پزشکان و افراد زیادی روش‌های سریع، آسان و بدون جراحی را انتخاب می‌‌کنند. بسیاری از افراد به خاطر ترس از جراحی، اتاق جراحی و بیهوشی ترجیح می‌دهند روش‌هایی را برای درمان انتخاب کنند که با آن استرس کمتری داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های پیشرفته و بی‌خطر، شما می‌توانید بدون ترس درمان موثری داشته باشید.

 

کرم‌های لیفتینگ:

 

کرم‌های لیفتینگ نسبت به روش‌های دیگر لیفت صورت، بسیار ارزان‌تر و کمتر تهاجمی هستند و به راحتی می‌توانید در منزل از آن‌ها استفاده کنید. بر اساس تجربه‌های بدست آمده این روش تاثیر زیادی ندارد و نمی‌توانند همه‌ی چین و چروک‌ها و افتادگی پوست را درمان کنند، اما در بهبود وضعیت پوست بی‌تاثیر نیستند.

 

تزریق پرکننده‌ها(ژل و چربی):

 

تزریق پرکننده‌ها و چربی، روشی برای جوانسازی پوست بدون بیهوشی و خونریزی‌ست. پرکننده‌ها را در زیر پوست تزریق می‌شوند تا خطوط صورت، چین و چروک‌ها را پر کرده و پوست را محکم کنند. محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، بوتاکس است. اما تاثیر آن موقتی‌ست و معمولا 4 تا 6 ماه باقی می‌ماند و بیشتر برای پیشانی، اطراف چشم و دهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است بگوییم این روش نمی تواند جایگزین روش های دیگر لیفت صورت در اصفهان که موثر و دائمی هستند شود.

 

میکرونیدلینگ:

 

میکرونیدلینگ علاوه بر بهبود مشکلات پوستی، هم در خانم‌ها و هم در آقایان به لیفت صورت و محکم شدن پوست کمک کمی می‌کند (با افزایش سن، میزان کلاژن‌سازی در پوست کمتر می‌شود). در این روش مجموعه‌ای از سوزن‌های بسیار کوچک وارد پوست می‌شوند و سوراخ‌های ریزی ایجاد می‌کنند؛ آسیب‌های ناشی از این سوزن‌ها باعث می‌شود کلاژن و الاستین بیشتری تولید شود و در نتیجه پوست مختصری محکم می‌شود و لیفت پیدا می‌کند.

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان:

 

کاشت نخ یکی از جدیدترین روش‌ها برای لیفت صورت و بدن است و طرفداران زیادی دارد. این روش برای لیفت صورت، پیشانی، ابرو، چشم، گونه، خط فک و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش درمان به این صورت است که بعد از ایجاد سوراخ‌های کوچک روی پوست، نخ لیفتینگ با سوزن وارد بافت‌های زیر پوست می‌شود و شبیه قلاب به این بافت‌ها وصل می‌شود و پوست بالا کشیده می‌شود. کاشت نخ  باید در کلینیک زیبایی انجام شود و حدودا 40 دقیقه طول می‌کشد. دوام و ماندگاری لیفت صورت با نخ به فاکتورهایی مثل ژنتیک و سبک زندگی شما بستگی دارد. این روش کاملا ایمن است و میزان کلاژن تولیدی در پوست را افزایش می‌دهد.

 

مزایا:

 

  • هیچ مراقبت ویژه ای نیاز ندارد
  • اثرات درمان بلافاصله قابل مشاهده است.
  • اثرات درمان با گذشت زمان از بین نمی‌رود، اما دائم و همیشگی هم نیست.
  • هیچ گونه صدمه یا زخمی روی پوست ایجاد نمی‌شود.
  • نخ‌ها به هیچ وجه قابل مشاهده و لمس نیستند.
  • نخ‌ها کاملا داخل پوست قرار می‌گیرند.
  • در صورت لزوم، برای ماه‌ها و سال‌ها بعد نیز امکان تکرار در همان جایی از صورت که قبلا انجام شده نیز وجود دارد.
  • از سن 20 سالگی می‌توانید از این روش استفاده کنید.

 

هایفو:

 

دستگاه هایفو ( HIFU ) مخفف امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا است و روشی جدید و پیشرفته، بدون درد و غیر تهاجمی برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست است. این روش برای لیفت صورت و ابرو، سفت شدن بافت همبند و درمان سلولیت (توده چربی) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امواج به اعماق پوست نفوذ می‌کند  و پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. 20 درصد بعد از درمان، نتیجه قابل مشاهده است و بعد از 3 تا 6 ماه نتیجه نهایی اتفاق می‌افتد. تمرکز بیشتر این روش برای لیفت گردن و قسمت پایینی پوست است. از آنجایی که این درمان لایه‌های عمیق‌تری را هدف قرار می‌دهد، سطح پوست تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و بعد از درمان به مراقبت و رسیدگی نیازی نیست.

 

در هایفوتراپی، انرژی فراصوت به لایه‌های بافت عمیق پوست وارد می‌شود و آن‌ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می‌کند. در واقع این انرژی بافت‌ها را گرم‌ می‌کند، که به نوبه خود باعث می‌شود یک واکنش طبیعی در پوست رخ دهد و از طریق تولید کلاژن فرآین احیا و لیفت صورت انجام شود.

 

 

آر اف فرکشنال:

 

در این روش لیفت صورت در اصفهان، از فرکانس رادیویی برای سفت کردن و لیفت پوست استفاده می‌شود. از این انرژی برای تحریک تولید کلاژن و الاستین بیشتر استفاده می‌شود، این انرژی نور نیست و حرارتی‌ست.

 

  • آر اف فرکشنال یک روش غیرتهاجمی و نسبتاً ملایم برای لیفت صورت است.
  • درمانی‌ست که در سالهای اخیر رواج پیدا کرده و از انرژی RF برای گرم کردن بافت زیرپوستی (پوست زیرین) و سفت شدن پوست بدون آسیب رساندن به لایه بالایی پوست استفاده می‌شود.
  • درمان با آر اف، 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشد.
  • برخلاف روش‌های درمانی دیگر درد ندارد.
  • به دوران نقاهت و مراقبت نیاز ندارد.
  • ترمیم بافت‌های پوست به طور یکنواخت و منظم انجام می‌شود.

 

آی پی ال:

 

درمانی ملایم و غیرتهاجمی ست که در آن از پالس نوری غیرمتراکم و شدید استفاده می‌شود. IPL برای همه ی قسمت های  بدن قابل استفاده است. معمول ترین مناطق درمانی، صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و دست ها است.  این پالس نوری در لایه ی اپیدرم پوست نفوذ می کند و باعث انقباض کلاژن و رگ های خونی می شود که به لیفت صورت کمک می‌کند.

 

فوتونا:

 

درمان  صورت با Fotona 4Dکه ترکیب چهار حالت منحصر به فرد و با دو طول موج مکمل است، روشی پیشرفته و بسیار موثر برای انقباض و تولید بیشتر کلاژن و الاستین در پوست است و همانطور که می دانید تولید کلاژن عاملی برای لیفت پوست است. در واقع لیزر فوتونا به اعماق پوست نفوذ می کند و درمان به صورت عمقی و ریشه ای انجام می شود.

 

مدرن لیزر تنها کلینیک درمانی در اصفهان است که مجهز به لیزر جوانسازی فوتوناست و به کمک این فناوری پیشرفته، خدمات مربوط به لیفت صورت در اصفهان را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.

 

مراجعین محترم به کلینیک پوست مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی همچون prp در اصفهان ، درمان افتادگی پلک با پلاسما در اصفهان، درمان زگیل در اصفهان ، فشیال پوست در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان جوش در اصفهان ، درمان منافذ باز در اصفهان ، درمان پف زیر چشم در اصفهان و دیگر خدمکات درمانی اقدام نمایند..

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button