لوگو مدرن لیزر
مزوتراپی در اصفهان | مدرن لیزر

مزوتراپی لک در اصفهان

مزوتراپی در اصفهان

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی مو در اصفهان

مزوتراپی روشی‌ست که هم از طریق فیزیکی و هم شیمیایی، بدن را تحریک می‌کند؛ در آن مخلوطی از مواد مانند داروها، ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و … وجود دارد که در مقادیر میکروسکوپی در بافت پوست تزریق می‌شوند. در این روش، اثر تزریق نسبت به مصرف این خوراکی‌ها خیلی بیشتر است. این روش غیرتهاجمی است که به جراحی نیاز  ندارد و به سادگی مزوتراپی در اصفهان انجام می‌شود.

با مزوتراپی

کاربردهای درمانی مزوتراپی در اصفهان

مزوتراپی در اصفهان

 

مزوتراپی، یک روش پزشکی‌ست و با درمان‌های ساده زیبایی که تاثیرات کوتاه مدت و موقت دارند و خطرات، عوارض جانبی و محدودیت‌های درازمدت برای سلامتی ایجاد می‌کنند، فرق دارد؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که باید در کلینیکی معتبر با پزشکان و اپراتورهای مجرب که مجوز دارند انجام شود.

 

 

در مدرن لیزر، این روش با روش‌هایی مانند لیزر، میکرودرم در اصفهان ، میکرونیدلینگ و … ترکیب و برای موارد زیر انجام می‌شود:

مزوتراپی مو در اصفهان

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات امروز‌ی‌ست. اگرچه ریزش 25 تا 50 تار مو در روز امری طبیعی است، اما گاهی اوقات ریزش مو بسیار بیشتر و سریع‌تر می‌شود و شما را نگران می‌کند. مزوتراپی ممکن است به جلوگیری از ریزش مو، بهبود کیفیت مو و تحریک رشد مو کمک کند.

در این روش، داروها به پوست سر تزریق می‌شوند و به لایه‌ی درم و بافت همبند پوست وارد می‌شوند و گردش خون، سیستم ایمنی و عصبی بدن را بهبود می‌دهند، که نتیجه‌ی آن کاهش و درمان ریزش مو است. اگر نیاز به رشد موهای جدید و ضخیم شدن آن‌ها دارید، این روش نمی‌تواند موثر باشد، و ما جوانسازی با فوتونا در اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

نتیجه‌ی درمان با فوتونا پرپشت شدن مو سر است و برای توقف ریزش مو موثر نیست. درمان ریزش مو در اصفهان و کاشت مو در اصفهان،‌ خدمات دیگر مدرن لیزر هستند، که بعد از بررسی نوع مو شما، علل ریزش و … توسط دکتر پوست و مو کلینیک، روش درمانی موثری برای شما پیشنهاد داده می‌شود.

جوانسازی پوست با مزوتراپی در اصفهان

یکی از کاربردهای مزوتراپی، جوانسازی پوست است که با هدف کاهش مشکلات پوستی در صورت و بدن انجام می‌شود. از این روش می‌توان برای جوانسازی صورت، گردن و زیر چشم استفاده کرد. برای جوانسازی پوست، مواد به لایه‌ی درم (لایه میانی پوست) تزریق می‌شود، که نتیجه‌ی آن تقویت و افزایش تولید کلاژن و الاستین است. کلاژن و الاستین، تغذیه‌ی مورد نیاز پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست هستند و سوخت و ساز آن را افزایش می‌دهند.

مو با مزوتراپی 1

مزایای مزوتراپی

  • عدم تعادل هورمونی در اطراف فولیکول مو را اصلاح می‌کند
  • به موها مواد مغذی می‌رساند
  • گردش خون را بهبود می‌دهد
  • سرعت کوچک شدن فولیکول مو، که یکی از عوامل ریزش است را کاهش می‌دهد
  • جوانسازی کامل پوست
  • پوست را محکم و سفت می‌کند و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد
  • وضعیت پوست را بهبود می‌دهد و آن را درخشان می‌کند
  • پیشگیری از ایجاد چین و چروک، جوانسازی و احیای پوست
  • رنگ پوست را بهبود می‌دهد
  • باعث لیفت پوست در صورت، گردن، غبغب و روی دست‌ها می‌شود
  • برای همه‌ی پوست‌ها مناسب و ایمن است

درمان انواع لک و اسکار با مزوتراپی در اصفهان

 

در این روش، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال که رفع‌کننده‌های لک پوست هستند، به لایه‌ی میانی پوست (درم) تزریق می‌شوند، و ملانین موجود در پوست که مربوط به رنگدانه‌ها می‌شود را کنترل می‌کنند؛ بعد از گذشت چند جلسه لک‌ها و اسکارها به طور کامل برطرف می‌شوند. البته لازم به ذکر است که قبل از شروع درمان با این روش، نوع پوست،‌شدت و عمق لک‌ها بررسی می‌شود و سپس شیوه‌ی درمان متناسب با آن انجام می‌شود.

 

 

رفع تیرگی و پف زیر چشم

 

دلایل تیرگی و پف زیر چشم: تمایل ژنتیکی، گردش خون بد، رژیم ناسالم، کمبود خواب، واکنش‌های آلرژیک و سیگار کشیدن است؛ یکی دیگر از عوامل، افزایش سن است که چربی و کلاژن تولیدی پوست کم می‌شود و پوست زیر چشم سست و افتاده می‌شود و رگ‌های تیره خونی آن نمایان می‌شوند.

این روش به طور قابل توجهی تیرگی زیر چشم را بهبود می‌دهد و حجم پف زیر چشم را کاهش می‌دهد و برطرف می‌کند. دارو تزریقی در این روش شامل اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد فعال است که بر بهبود گردش خون تأثیر می‌گذارند. این درمان، ظاهر و رنگ زیر چشم را بهبود می‌دهد، خطوط ریز اطراف چشم را کاهش می‌دهد و پف آن را برطرف می‌کند.

 

درمان انواع چاقی و سلولیت  با مزوتراپی در اصفهان

 

سلولیت‌ها توسط بافت پیوندی که پوست را نگه می‌دارند، ایجاد می‌شوند و چربی‌ها را به دام می‌اندازند. غشای سلول چربی و ساختارهای آن که به حفظ چربی در زیر پوست کمک می‌کنند، توسط داروهای مورد استفاده در این روش، تجزیه و ذوب می‌شوند. طی یک دوره چند هفته‌ای تا چند ماه، چند لایه چربی از بین می‌رود و سطح پوست صاف می‌شود.

در هر ناحیه‌ای از بدن که سلولیت و ذخایر چربی وجود داشته باشد، با این روش قابل درمان است؛  این نواحی شامل ران‌ها، باسن، کمر و شکم، می‌شود.

 

درمان استریا

 

این روش درمانی روی ضخامت کلاژن و الاستین پوست تأثیر می‌گذارد. سوزن در امتداد خطوط سفید ترک‌های پوستی (استریا) تزریق می‌شود و به لایه‌های زیرین پوست در آن ناحیه منتقل می‌شود، در نتیجه سطح کلاژن و الاستین تولیدی در پوست افزایش پیدا می‌کند و نتیجه‌ی آن احیا و جوانسازی پوست است.

 

قیمت مزوتراپی در اصفهان

 

باید مشخص شود که برای کدام مشکل پوستی‌تان می‌خواهید از این روش استفاده کنید. در ابتدا بدن و پوست شما آنالیز می‌شود و سوابق بیماری و یا درمان‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید مورد بررسی قرار می‌گیرند. کلینیک زیبایی در اصفهان، این تست‌ها را به صورت رایگان و با استفاده از دستگاه‌های اسکین آنالیزر و بادی آنالیزر انجام می‌دهد و پس از آن متناسب با شرایط شما، روش‌های درمانی پیشنهادی را ارائه می‌دهد و در این شرایط است که هزینه درمان به طور دقیق مشخص می‌شود. برای تعیین وقت ملاقات و مشاوره حضوری با ما تماس بگیرید.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

درمان استریا

درمان استریا در اصفهان

درمان سیاهی زیر چشم

و پف زیر چشم با مزوتراپی

درمان چاقی و سلولیت

چاقی و سلولیت با مزوتراپی
Call Now Button