لوگو مدرن لیزر

کاشت مو در اصفهان، هر آنچه باید درباره‌ی کاشت مو بدانید

بر اساس آمار جهانی، 60 درصد از آقایان و 50 درصد از خانم‌ها، ریزش مو، کم‌پشت شدن و طاس شدن مو را تجربه می‌کنند. همانطور که می‌دانید، موی سر تاثیر زیادی روی زیبایی شما دارد، موهای پرپشت و ضخیم، ایده‌آل‌ترین و بهترین ظاهر برای موها هستند. داشتن چنین موهایی دور از انتظار نیست و با روش‌های کاشت مو محقق می‌شود. اگر شما هم قصد کاشت مو در اصفهان را دارید، این مطلب را دنبال کنید تا با  روش‌های کاشت مو بیشتر آشنا شوید.

کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو، برای اضافه کردن موهای بیشتر به ناحیه‌ای از سر انجام می‌شود که کم‌پشت یا طاس شده باشند. برای کاشت مو، از قسمت‌های ضخیم‌تر پوست سر یا سایر قسمت‌های بدن، مو گرفته می‌شود و به قسمتی که طاس و یا کم‌پشت باشد، پیوند داده می‌شود.

بهترین روش‌های کاشت مو

روش پیوند واحد فولیکولی (FUT)

FUT، گاهی اوقات به عنوان عمل جراحی نوار فولیکولی  (FUSS)  نیز شناخته می شود. برای کاشت مو به روش FUT، جراح شما این مراحل را انجام می‌دهد:

  • با چاقوی جراحی، جراح تکه‌ای از پوست سر شما (معمولاً در قسمت پشت سر) را برمی‌دارد. این نوار پوست حدود 15 سانتی‌متر طول دارد اما می‌تواند طولش بیشتر و به اندازه‌ی فاصله‌ی بین گوش‌ها باشد.
  • قسمتی از سر که پوست آن برداشته شده است، بخیه و پانسمان زده می‌شود.
  • نوار پوست سر، به قطعات کوچکتر تقسیم می‌شود ( حداکثر به 2000 قطعه کوچک‌تر)، و بعضی از این آن‌ها ممکن است فقط یک مو داشته باشند.
  • با استفاده از سوزن یا تیغ، جراح سوراخ‌های کوچکی در پوست سر ایجاد می‌کند. در واقع این سوراخ‌ها در قسمتی از سر ایجاد می‌شوند که قرار است مو در آن‌جا کاشته شود.
  • جراح، موهای جدا شده از نوار پوست را داخل این سوراخ‌ها قرار می‌دهد که به این مرحله پیوند گفته می‌شود. تعداد این پیوندها به نوع موی شما، اندازه‌ی قسمتی که قرار است روی آن کاشت مو انجام شود، ضخامت مو، و رنگ موی شما بستگی دارد و در افراد مختلف،‌ متفاوت است.
  • سپس محل‌های جراحی با بانداژ یا گاز استریل پوشانده می‌شوند.

روش استخراج واحد فولیکولی ( FUE)

برای کاشت مو در اصفهان به روش FUE، جراح شما این مراحل را انجام می‌دهد:

  • موهای پشت سر به طور کامل تراشیده می‌شوند.
  • جراح فولیکول‌های مو را از پوست سر خارج می‌کند.
  • مثل روش FUT، جراح سوراخ‌های کوچکی روی پوست سر شما ایجاد می‌کند و فولیکول‌های مو را در داخل سوراخ‌ها پیوند می‌زند.
  • سپس محل‌های جراحی با بانداژ یا گاز استریل پوشانده می‌شوند.

روش نیو گرافت (NeoGraft):

نیو گرافت، یک تکنیک FUE است که نسبت به روش استخراج واحد فولیکولی،‌ کمتر تهاجمی است، روند درمان در آن کوتاه‌تر است، درد کمتری دارد، فولیکول‌های مو بهتر و بیشتر پیوند زده می‌شوند و موهای پیوند زده شده ماندگاری بیشتری دارند. روش نیو گرافت، توسط یک دستگاه انجام می‌شود و مانند دو روش قبلی نیاز به برش و جراحی طولانی‌ مدت نیست، و فقط به وسیله‌ی دو سوزن کوچک که در دستگاه تعبیه شده است،‌ پیوند مو انجام می‌شود.

آیا کاشت مو یک روش موثر و نتیجه‌بخش است؟

 

پیوند مو به طور معمول موفق‌تر از روش‌های ترمیم مو است، اما باید نکات زیر در نظر گرفته شود:

  • موهای پیوند زده شده هم مثل موهای معمولی با گذشت زمان نازک می‌شوند، در نتیجه نیاز به مراقبت و توجه دارند.
  • افرادی که دارای فولیکول‌های خفته مو هستند (کسانی که موهای زیر پوستی دارند اما این موها رشد نمی‌کنند و بلند نمی‌شوند)، پیوندهای کمتری دارند، که در این حالت از روش‌های درمانی دیگری مثل مزوتراپی استفاده می‌شود. در روش مزوتراپی که توسط کلینک زیبایی در اصفهان انجام می‌شود، مخلوطی از داروها،‌ ویتامین‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی،‌و … در بافت پوست تزریق می‌شوند و مواد مغذی برای رشد مو به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود و آن‌ها را تحریک می‌کند تا موهای جدیدی رشد کنند.

 

دوران نقاهت بعد از کاشت مو در اصفهان

 

کاشت مو با FUT یا FUE ،ممکن است چندین ساعت تا چند روز طول بکشد، که این مدت زمان به اندازه‌ی محل درمان بستگی دارد. پس از اتمام جراحی، جراح با دقت همه‌ی بانداژها را برمی‌دارد. قسمتی که کاشت مو برای آن انجام شده، ممکن است متورم باشد، بنابراین در محل مورد نظر تریامسینولون که داروی ضدالتهاب است تزریق می‌شود. احتمالاً در محل پیوند و همچنین در مناطقی که مو از آن گرفته شده است، احساس درد خواهید داشت.

 

کارهایی که نباید بعد از جراحی کاشت مو انجام دهید:

 

  • تا چند روز بعد از جراحی کاشت مو، موهای خود را نشویید، و بعد از آن فقط از شامپوهای ملایم استفاده کنید.
  • بعد از گذشت سه روز، باید درد و تورم ناحیه‌ی تحت درمان بهبود یافته باشد، در غیر این صورت باید حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • به مدت سه هفته روی پیوند‌های جدید را شانه نزنید.
  • تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده است، نباید از کلاه، روسری و یا مقنعه استفاده کنید.
  • به مدت یک هفته نباید ورزش کنید.
اگر بعضی موها افتادند، و رشد موها زیاد و یکدست نبود، نگران نباشید، چون کاملا طبیعی و عادی است.

 

عوارض جانبی کاشت مو

 

شایع‌ترین عارضه جانبی زخم است و با هیچ روشی نمی‌توان از این عارضه جانبی جلوگیری کرد، و فقط می‌توان شدت آن را کاهش داد. عوارض جانبی احتمالی در جراحی کاشت مو می‌توانند موارد زیر باشند که به ندرت رخ می‌دهند:

  • عفونت
  • درد در پوست سر
  • خارش
  • تورم
  • التهاب فولیکول‌های مو
  • خونریزی
  • بی‌حسی اطراف محل‌های جراحی شده

 

هزینه کاشت مو در اصفهان چقدر است؟

 

برای تعیین هزینه‌‌ی کاشت مو و یا درمان ریزش مو در اصفهان، لازم است تا ابتدا توسط بهترین دکتر کاشت مو اصفهان معاینه شوید، تا نوع پوست و نوع مو شما و علل ریزش آن مشخص شود، سپس راهکار درمانی متناسب با آن به شما پیشنهاد و هزینه‌ی آن مشخص می‌شود. جهت تعیین وقت ملاقات و مشاوره رایگان برای کاشت مو در اصفهان با ما تماس بگیرید و یا فرم قرار داده شده در سمت راست این صفحه را تکمیل کنید.

کاشت ابرو در اصفهان نیز یکی دیگر از خدمات مجموعه مدرن لیزر است. برای آشنایی با بهترین روش‌های کاشت ابرو می‌توانید مقالات وبسایت ما را دنبال کنید.

رشد مو در اصفهان

اگر موی شما از ساقه بشکند و بریزد به دلیل سالم بودن پیاز مو بعد از مدتی رویش مجدد مو برای شما اتفاق می افتد و جای نگرای نیست. اما اگر ریزش مو ریشه ای باشد رویش مجدد مو به خودی خود اتفاق نمی افتد و لازم است که از روش های درمانی برای رویش مجدد مو استفاده شود .چنانچه شما نیز نگران ریزش موی های  خود هستید می توانید بهترین خدمات ویتامینه مو و prp مو با استفاده از جدیدترین تجهیزات را از کلینیک مدرن لیزر بخواهید  . مدرن لیزر با داشتن تجربه فراوان به درمان ریزش موی شما با روش های اصولی می پردازد. نوع خدمات و رویکرد استفاده شده برای رویش مجدد مو  کاملا روان شناسانه  است . که با استفاده از روش های اصولی ، غیر تهاجمی ، بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی به درمان ریزش موی شما می پردازد . استفاده از دارو یکی از خدمات رشد مو در اصفهان مدرن لیزر به شمار می آید .

مراجعین محترم به کلینیک پوست مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی همچون prp در اصفهان ، درمان افتادگی پلک با پلاسما در اصفهان، درمان زگیل در اصفهان ، فشیال پوست در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان جوش در اصفهان ، درمان منافذ باز در اصفهان ، درمان پف زیر چشم در اصفهان و دیگر خدمکات درمانی اقدام نمایند..

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button