لوگو مدرن لیزر
کاشت مو در اصفهان

رفع ریزش مو در اصفهان و رویش مجدد مو

وراثت، تغییرات هورمونی، استرس، و یا مصرف دارویی خاص، می‌توانند از دلایل ریزش مو باشند. هرکسی ریزش مو را تجربه می‌کند، اما این موضوع در آقایان شایع‌تر است.طاسی، به طور معمول، به ریزش بیش از حد مو از پوست سر گفته می‌شود. ریزش ارثی مو با افزایش سن، شایع‌ترین علت طاسی است. برخی افراد ترجیح می‌دهند ریزش موهای خود را بدون درمان رها کنند و برای پوشاندن آن از روش‌های مختلفی مانند کلاه‌گیس، کلاه و پودر مو، استفاده می‌کنند؛ اما بعضی دیگر به دنبال روش‌های موثر و دائمی برای رفع ریزش موی سر در اصفهان هستند.

ریزش مو مشکلی است که آقایان و خانم‌ها در سنین مختلف با آن روبرو هستند. روش‌های بسیاری برای مقابله با این مشکل وجود دارد. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید ریزش مو خود را درمان کنید، این مقاله را دنبال کنید.

درمان ریزش مو در اصفهان، یکی از خدمات مدرن لیزر است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان استفاده می‌شود.

 

 

کاشت مو در اصفهان

علائم و نشانه‌های ریزش مو

کم پشت شدن تدریجی مو در بالای سر، به وجود آمدن نقاط دایره‌ای و تکه تکه بدون مو در قسمت‌های مختلف سر، و سست شدن ناگهانی موها، از علائم ریزش موی در اصفهان می‌باشند.

روش‌های درمان ریزش موی سر در اصفهان

کاشت مو در اصفهان

پی آر پی:

 

در درمان با PRP در اصفهان، مقدار کمی خون از بدن فرد گرفته می‌شود، سپس با یک روش خاص، خون از پلاسما جدا می‌شود و دوباره به بدن تزریق می‌شود. پلاسمای بدست آمده در این مرحله، غنی از سلول‌هایی است که مربوط به فاکتور رشد و سلول‌های بنیادی می‌شوند. از آنجا که خون مورد استفاده در فرآیندPRP ، خون خود شخص است، هیچ واکنشی در سیستم ایمنی رخ نمی‌دهد و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

این روش درمانی با تقویت مو، از ریزش آن جلوگیری می‌کند؛ پوست سر را نرم می‌کند؛ و زخم و مشکلاتی که ممکن است در طول فرآیند یا بعد از آن رخ دهد را به حداقل می‌رساند.

در این فرآیند، به ناحیه ای که در آن ریزش مو تشخیص داده شده است، فیبروبلاست که برای تغذیه و تقویت ریشه‌های مو است، تزریق می‌شود. روش پی آر پی، به ویژه در از بین بردن ریزش مو ژنتیکی و ارثی مؤثر است. با پی آر پی، موهای ناسالم و ریشه‌های ضعیف مو، دوباره تقویت می‌شوند، مو زنده و پرپشت می‌شود و ریزش آن متوقف می‌گردد. این یکی از روش های رفع ریزش مو در اصفهان

 

 

مزوتراپی، بهترین روش درمان ریزش مو در اصفهان

 

مزوتراپی در اصفهان برای مو، روشی برای بهبود و درمان ریزش مو است. مزوتراپی، یک روش غیر‌تهاجمی (بدون درد، خونریزی و سوختگی) و بدون نیاز به جراحی‌ست، که در آن ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و هورمون‌ها به لایه‌ی میانی پوست (درم) سر تزریق می‌شوند؛ در واقع تغذیه و رطوبت لازم را به مو می‌رساند و سوخت و ساز سلولی در پوست را افزایش می‌دهد؛ این فرایند، گردش خون در پوست سر را تسریع می‌کند و مانع ریزش مو می‌شود و به پرپشت شدن نواحی کم‌پشت کمک می‌کند، اما برای قسمت‌هایی که کاملاً خالی از مو هستند و فولیکول مو در آن نواحی از بین رفته است، موثر نیست.

یکی دیگر از مشکلات پوست سر که با مزوتراپی قابل درمان است، شوره سر است. با این حال، این گزینه درمانی فقط باید در مواردی که شوره سر بسیار شدید است، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مزایای مزوتراپی:

 

این تکنیک طرفداران زیادی دارد، چون بی‌خطر و ایمن است و عوارض جانبی خاصی ندارد و واکنش‌های آلرژیک به وجود نمی‌آورد. ماده مورد استفاده در تزریق‌ها، مواد طبیعی هستند و به هیچ‌وجه منجر به عفونت یا حساسیت نمی‌شود.

 

چه کسانی نمی‌توانند از مزوتراپی استفاده کنند؟

 

افرادی که بیماری‌های پوستی، سوختگی‌های پوستی، دیابت، بیماران هموفیلی دارند و خانم‌های باردار، نباید این روش درمانی را انتخاب کنند، چون برای سلامتی آن‌ها مضر است.

 

 

روش‌های درمانی برای رویش مجدد موها

 

در گذشته، جراحی پیوند مو، تنها گزینه‌‌ی درمان ریزش مو در اصفهان بود که توسط مراکز زیادی انجام می‌شد. در این روش فولیکول‌های مو از قسمت پست سر به نواحی که کم‌پشت بودند یا تار مو نازک‌تری داشتند، پیوند داده می‌شد. این روش طولانی، به دوران نقاهت و مراقبت نیاز داشت و برخی موارد، روی پوست سر زخم ایجاد می‌کرد؛‌ به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی، ‌روش‌های جدید جایگزین روش پیوند مو شده‌اند.

مو با مزوتراپی

فوتونا،‌ بهترین روش برای رفع ریزش مو سر در اصفهان

 

جوانسازی با فوتونا در اصفهان، بهترین روش برای رویش مجدد مو است و برای قسمت‌هایی که کاملاً خالی از مو شده، موثر است. لیزر فوتونا، ریزش مو را متوقف نمی‌کند، بلکه باعث رویش موهای جدید و ضخیم شدن موها و پرپشت شدن آن‌ها می‌شود. لیزر فوتونا، چندین بار با الگوی متقاطع به طور مستقیم به پوست سر منتقل می‌شود؛ انرژی حاصل از لیزر به لایه‌‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و فولیکول‌های آن را تحریک می‌کند، در نتیجه، تولید طبیعی کلاژن فعال می‌شود، و افزایش کلاژن در پر کردن بافت آسیب دیده بسیار موثر است.

 

فوتونا، سریع‌تر از روش‌های دیگر است و به بهبود تعادل هورمونی کمک می‌کند و تارهای جدید مو به سرعت ایجاد می‌شوند.

 

منطقه تحت درمان، به مدت 24 ساعت قرمز به نظر می‌رسد و نباید مو شسته شود. ناحیه‌های درمانی ممکن است کمی متورم شوند، اما با گذشت چند روز بهبود پیدا می‌کند و برای کسی جز مراجعه‌کننده قابل رویت و توجه نیست.

 

ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم به مراجعه‌کنندگان کلینیک زیبایی در اصفهان کمک کنیم تا با رویش مجدد موها‌ی‌شان،‌ اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند.

 

 

مزایای فوتونا در ریزش مو در اصفهان:

 

  • غیرتهاجمی و ایمن
  • به دوران نقاهت و مراقبت نیاز ندارد
  • روند بهبودی طبیعی را فعال می‌کند
  • منجر به رشد طبیعی مو می‌شود

 

 

جهت تعیین وقت ملاقات و مشاوره حضوری رایگان برای درمان ریزش مو در اصفهان با مدرن لیزر، کلینیک پوست و مو در اصفهان، تماس بگیرید و یا فرم قرار داده شده در سمت راست را تکمیل کنید.

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button