لوگو مدرن لیزر
کاشت ابرو اصفهان

کاشت ابرو در اصفهان

کاشت ابرو در اصفهان

 

مقاله در مرود کاشت ابرو در اصفهان برای شما تمامی اطلاعات لازم را فراهم کرده است.ابروها نقش مهم و اساسی در صورت دارند. ابروهای مرتب، پرپشت و متقارن، زیبایی چهره شما را چندین برابر می‌کند.

 

این روزها، افراد زیادی به کمک مدا‌د ابرو و محصولات آرایشی دیگر، سعی می‌کنند تا ظاهر ایده‌آل و زیبایی برای ابروهای خود درست کنند.

 

اگر نمی‌‌خواهید زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف راهکارهای موقتی کنید، ما در این مقاله، راهکارای دائم و موثری برای کاشت و رویش مجدد ابروها به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاشت ابرو در اصفهان ، ‌یکی از خدمات مجموعه ماست که به کمک راهکاری موثر و غیرتهاجمی (بدون درد، خونریزی و سوختگی) انجام می‌شود؛‌ برای آشنایی با این روش‌های درمانی با مدرن لیزر همراه باشید.

 

 

علل ریزش ابرو

 

ریزش مو و نازک شدن ابروها،‌ می‌تواند نتیجه‌ی ژنتیک، عدم تعادل هورمونی، استرس، آسیب ناشی از جراحی (جای بخیه روی ابرو)، تغذیه نامناسب و سوختگی باشد؛ همچنین افزایس سن و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی برای ابرو، هم از دلایل ریزش ابرو هستند.

 

ممکن است ریزش در یکی از ابروها و یا هر دو رخ دهد. ریزش ابرو می‌تواند با خارش همراه باشد. مشخص شدن علت ریزش ابرو می‌تواند به بهبود و درمان ریزش مو در اصفهان کمک کند.

 

  • افزایش سن: با افزایش سن، برخی از فولیکول‌های مو، دیگر مویی تولید نمی‌کنند؛ ابروها و موها، رنگ خود را از دست می‌دهند و سفید یا خاکستری می‌شوند، تارهای مو نازک می‌شوند و شروع به ریزش می‌کنند. این دلیل ریزش ابرو کاملاً طبیعی است و در همه‌ی افراد دیده می‌شود.
  • عدم تعدل هورمونی: عدم تعادل هورمون‌های تیروئید، می‌تواند باعث ریزش موهای ابرو شود، که در هر دو حالت کم‌کاری و پرکاری تیروئید اتفاق می‌افتد.پرکاری تیروئید، بیماری است که در آن بدن بیش از حد هورمون تیروئید تولید می‌کند، و کم‌کاری تیروئید، بیماری است که در آن بدن به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نمی‌کند. به طور خاص، در کم‌کاری تیروئید، فرد ممکن است متوجه ریزش مو در انتهای ابرو خود شود.
  • وضعیت پوست: برای اینکه ابروهای سالمی داشته باشید،‌ باید پوست سالمی داشته باشید، چون تارهای مو و ابرو از فولیکول‌هایی که داخل پوست هستند، تولید می‌شود. ممکن است افراد در اثر التهاب پوست، خشکی پوست و مالش یا خارش ناحیه‌ی اطراف ابرو، موهای ابرو خود را از دست دهند.
  • رژیم غذایی ناسالم: غذایی که فرد می‌خورد، تأثیر قابل توجهی در سلامت پوست و مو دارد. بدن برای ایجاد موهای سالم به مواد مغذی خاصی احتیاج دارد. کمبود اسید چرب، کمبود بیوتین و روی، باعث ریزش ابرو و مو می‌شوند.

 تکنیک‌های مختلف کاشت ابرو در اصفهان

 

کاشت ابرو، روشی‌ست که در آن پیوندهای مو به ابرو شما منتقل می‌شوند. هدف این است که از این پیوندها، ابروهای جدید رشد کند و ابروها پرپشت شوند و ظاهر زیبا و مرتبی پیدا کنند. کاشت ابرو طبیعی در اصفهان، از طریق پیوند واحد فولیکولی(FUT) ، یا استخراج واحد فولیکول (FUE) ، لیزر فوتونا و مزوتراپی، انجام می‌شود.

 

کاشت ابرو در اصفهان

 

روش‌های کاشت ابرو، مشابه روش‌های کاشت مو در اصفهان است که شامل موارد زیر می شود:

 

پیوند واحد فولیکولی(FUT) :

 

کاشت ابرو در این روش، با استفاده از پیوند واحد فولیکول انجام می‌شود. طی این روش، یک نوار کوچک از بافت همبند پشت سر شخص گرفته می‌شود؛ چون این ناحیه از پوست سر به صورت ژنتیکی در برابر ریزش، مقاومت خیلی زیادی دارد، انتخاب می‌شود. سپس پیوندهای مو از نوار بافت همبند جدا می‌شوند و برای قسمت‌هایی از ابرو که خالی شده است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استخراج واحد فولیکول :(FUE)

 

برای ترمیم ابرو به روشFUE ، با استفاده از ابزارهایی با قطر کوچک، فولیکول‌های بسیار ریز مو که شبیه به فولیکول‌های طبیعی ابرو هستند، از پوست سر جدا می‌شوند. این روش عملاً بدون درد است و هیچ زخم یا مشکلی روی پوست ایجاد نمی‌کنند. بری اینکه بهترین نتیجه ممکن حاصل شود، این روش طی 1 یا 2 جلسه با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. برای یک جلسه پیوند، ممکن است به چند ده فولیکول بسیار ریز مو فقط برای پوشاندن یک جای خالی بسیار کوچک در ابرو نیاز شود.

 

استفاده از لیزر برای کمک به رویش مجدد ابروها:

 

لیزر جوانسازی با فوتونا در اصفهان، یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌ها برای رویش مجدد ابرو است. این لیزر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و فولیکول‌های مو را تحریک می‌کند تا فعال شوند و فرآیند رویش و رشد مجدد ابروها آغاز گردد.

 

استفاده از تزریق برای درمان ریزش ابرو:

 

مزوتراپی در اصفهان،‌ روشی است که در آن مخلوطی از ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و … به لایه‌های عمیق و بافت پوست تزریق می‌شوند و روند ریزش ابرو بهبود می‌یابد و متوقف می‌شود.

نکته: متناسب با شدت ریزش ابروها، یکی از این روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

no image

مزایای کاشت ابرو

 

از مزایای پیوند و کاشت ابرو توسط کلینیک زیبایی در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابروهای ضخیم و طبیعی
  • زیبایی چهره
  • ظاهر جوان
  • افزایش اعتمادبه‌نفس

 

 بعد از کاشت ابرو به دوران نقاهت و مراقبت نیاز دارید؟

 

دوره‌ی بهبودی برای پیوند ابرو نسبتاً سریع است. طی چند روز اول متوجه حفره زدن در اطراف ابروها خواهید شد و نباید به آن‌ها دست بزنید و آن‌ها را لمس کنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته بعد از کاشت ابرو، از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل پیوند، با پزشک تماس بگیرید.

بعد از گذشت چند هفته، موهای کاشته شده می‌ریزند و این روند کاملاً طبیعی است و بعد دوباره ابروها شروع به رشد می‌کنند و نیاز به رسیدگی و مرتب کردن دارند.

 

آیا کاشت ابرو عوارض جانبی دارد؟

 

کاشت ابرو عوارض جانبی جدی و آزاردهنده‌ای ندارد، اما ممکن است عوارض جانبی زیر، به‌ندرت در برخی افراد دیده شود:

  • خونریزی
  • آسیب عصبی
  • تورم
  • کبودی
  • عفونت
  • زخم

 

هزینه کاشت ابرو در اصفهان

 

مثل همه‌ی روش‌های زیبایی، برای کاشت ابرو و شروع فرآیند درمان، نیاز است تا در کلینیک کاشت ابرو در اصفهان، علت ریزش ابرو، میزان ریزش و حجم ابروهای فعلی شما، مورد بررسی قرار بگیرد و سپس هزینه کاشت و پیوند ابرو تعیین می‌شود.

 

در چه شرایطی کاشت ابرو در اصفهان انجام نمی‌شود؟

 

  • زمانی که مراجعه‌کننده مبتلا به آلوپسی آره آتاباشد. آلوپسی آره آتا ، یک بیماری پوستی است که در آن موی سر و قسمت‌های مختلف بدن، به صورت تکه تکه و سکه‌ای می ریزد.
  • سندرم موکنی با منشا روانی
  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی

 

در مجموعه مدرن لیزر، برای جوانسازی چهره‌ی شما راهکارهای مختلفی وجود دارد، از کاشت ابرو و مو گرفته تا لیفت صورت در اصفهان؛ لیفت صورت، با لیزر فوتونا و به کمک تکنیک کاشت نخ در اصفهان و در کلینیک ما انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره پوست و موی رایگان، با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button