لوگو مدرن لیزر
rf فرکشنال در اصفهان

لیفت صورت با rf فرکشنال در اصفهان ، مزایا و معایب

در این مقاله قصد داریم تا شما را با rf فرکشنال در اصفهان آشنا کنیم. افتادگی پوست، خطوط ریز و چین و چروک صورت، مشکلات پوستی متداولی هستند که به دلیل افزایش سن، ژنتیک، سبک زندگی ناسالم، نور خورشید و … روی پوست ظاهر می‌شوند. در واقع وقتی کلاژن و الاستین پوست که فاکتورهای مهم برای حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست هستند، کمتر تولید می‌شوند، پوست پیر و افتاده می‌شود.

 

 یکی از روش‌های درمانی لیفت صورت، rf فرکشنال است. rf فرکشنال در اصفهان توسط کلینیک‌های زیادی انجام می‌شود، و ما در این مطلب قصد داریم آر اف نیدلینگ (rf فرکشنال) را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، و روش درمانی جایگزین آن که هم موثرتر است و هم تاثیرات طولانی مدتی دارد را نیز به شما معرفی کنیم.

چگونه rf فرکشنال به لیفت صورت کمک می‌کند؟

در این روش درمانی، امواج رادیویی به کمک مجموعه‌ای از سوزن‌های خیلی کوچک، به لایه‌ی میانی پوست، یعنی درم نفوذ می‌کنند و منجر به گرم شدن این لایه می‌شوند؛ در لایه‌ی درم، کلاژن و الاستین وجود دارد، و گرما، تولید آن‌ها را تحریک می‌کند و افزایش می‌دهد، و پوست به طور طبیعی خود را درمان می‌کند.

 

همچنین، این روش بافت فیبری جدید در بدن تولید می‌کند، که تولید کلاژن را تحریک می‌کند و باعث می‌شود که الیاف کلاژن کوتاه‌تر و منقبض شوند، در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می‌یابد و محکم می‌شود.

rf فرکشنال در اصفهان

مزایا و عوارض جانبی

مزایا rf فرکشنال در اصفهان:

  • لیفت صورت با Rf فرکشنال، یک روش غیرتهاجمی است، یعنی بدون خونریزی، سوختگی و درد انجام می‌شود و به بیهوشی و جراحی نیازی نیست.
  • برای هر رنگ پوستی مناسب است.
  • ایمن است.
  • به دوران نقاهت و مراقبت نیاز ندارد.
  • بافت پوست، کلاژن و الاستین را مجددا احیا و بازسازی می‌کند.

 

عوارض جانبی rf فرکشنال در اصفهان:

  • درد
  • احساس گرما
  • ایجاد لک

سوالات متداول درباره‌ی rf فرکشنال

rf فرکشنال در اصفهان
  • درمان با rf فرکشنال در اصفهان برای چه کسانی مفید است؟

استفاده از امواج رادیویی برای از بین بردن یا کاهش ظاهر چین و چروک، استرچ مارک‌ها، زخم، لک‌ها، منافذ باز و پوست آسیب دیده از آفتاب، مفید است. افرادی که این مشکلات و عارضه‌های پوستی را تجربه کرده‌اند و به دنبال درمان آن‌ها هستند می‌توانند از Rf فرکشنال استفاده کنند.

 

  • درمان با rf فرکشنال در اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

بسته به ناحیه‌ی تحت درمان و اندازه‌ی آن، بطور معمول بین 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشد. اگر قبل از درمان از بی‌حسی موضعی استفاده شود، مدت زمان درمان بیشتر می‌شود. از آنجایی که وضعیت پوست هر فرد منحصر‌به‌فرد است، ممکن است برخی از افراد با سه تا چهار جلسه درمان، نتایج رضایت‌بخشی داشته باشند، اما در برخی دیگر برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر، ممکن است به جلسات بیشتری نیاز باشد.

 

  • بعد از درمان، برای پوست چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

 24 ساعت اول بعد از درمان، پوست شما قرمز خواهد شد، و ممکن است تورم و درد خفیفی را تجربه کنید. با درمان‌های تهاجمی‌تر مثل جراحی، تا 5 روز ممکن است قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست را مشاهده شود! یک روز بعد از درمان، می‌توانید مراقبت‌های پوستی معمول‌تان را از سر بگیرید، و بهتر است تا بهبود و درمان کامل پوست و جوانسازی آن، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

 

  • rf فرکشنال در اصفهان برای همه‌ی افراد بی‌خطر است و همه‌ می‌توانند از این روش استفاده کنند؟

این روش برای اکثر افراد بی‌خطر است. از آنجایی که در این روش درمانی از امواج رادیویی استفاده می‌شود، ثابت شده  است که برای انواع پوست با هر رنگی (تیره و روشن)، ایمن و موثر است.

rf فرکشنال در اصفهان

تفاوت rf فرکشنال یا rf نیدل با میکرونیدلینگ

در میکرونیدلینگ سنتی از یک دستگاه مکانیکی دستی که در آن مجموعه‌ای سوزن بسیار کوچک قرار دارد استفاده می‌شد، و این سوزن‌ها به سطح پوست آسیب می‌رسانند و پوست هم برای درمان این آسیب و خونریزی، به طور طبیعی پوست را تحریک می‌کرد تا تولید کلاژن و الاستین آغاز شود.

 

در  rf نیدل، انرژی فرکانس رادیویی به روش میکرونیدلینگ سنتی اضافه شده است و مزایای میکرونیدلینگ سنتی، به علاوه‌ی سفت شدن پوست و تولید کلاژن و الاستین اضافی را نیز به همراه دارد. انرژی rf که به عمق پوست منتقل می‌شود، نتایج سریع‌تر و چشمگیرتری نسبت به میکرونیدلینگ دارد.

بهترین روش‌های جایگزین آر اف فرکشنال اصفهان

 

مزوتراپی

یکی از روش‌های جایگزین برای درمان با آر اف (rf) در اصفهان است. در این روش درمانی، مخلوطی از داروها، ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و …، در بافت پوست تزریق می‌شود. تزریق این مواد به پوست،‌ بیشتر از مصرف خوراکی آن‌ها نتیجه‌بخش است. این روش باید با میکرونیدلینگ، میکرودرم و لیزر ترکیب شود تا تاثیر آن چندین برابر شود.

rf فرکشنال در اصفهان

لیزر فوتونا

جوانسازی چهاربعدی با فوتونا، موثرترین و بهترین روش جایگزین برای آر اف فرکشنال است. روشی غیرتهاجمی است که بدون درد، خونریزی و سوختگی انجام می‌شود. لیزر فوتونا، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین لیزر زیبایی امریکا و مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) امریکا است. این روش جوانسازی چهار بعدی است و به همین دلیل نسبت به روش‌ Rf فرکشنال در اصفهان که توسط کلینیک‌های دیگر انجام می‌شود تاثیر بیشتری دارد.

جوانسازی بافوتونا در چهار مرحله مختلف و به طور همزمان انجام می‌شود، و از آنجایی که عمق نفوذ در فوتونا قابل تغییر است، برخلاف آر اف فرکشنال و روش‌های دیگر جوانسازی، به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و روی هر چهار لایه‌ی پوست جوانسازی انجام می‌شود. این چهار مرحله باعث می‌شود تا چین و چروک‌ ها کاهش یابد، موهای نازک صورت از بین بروند، پوست سفت شود، قسمت‌های مختلف صورت مثل گونه‌ها فرم و حجم پیدا کنند، و  با لایه‌برداری و پاکسازی، پوست درخشان شود.

فوتونا، عارضه خاصی ندارد و مثل آر اف فرکشنال منجر به ایجاد لک و جای درمان روی پوست نمی‌شود. لیزر فوتونا برای رفع چروک و جوانسازی قسمت‌های مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌‌گیرد:

  • درمان چروک‌های پیشانی
  • درمان چروک‌های دور چشم
  • درمان خط لبخند
  • درمان چروک‌های دور دهان
  • درمان افتادگی غبغب و چروک‌های گردن
  • جوانسازی لب
  • درمان پف زیر چشم
rf فرکشنال در اصفهان

فوتونا، علاوه بر جوانسازی قادر است تا بسیاری از مشکلات پوستی مثل جای جوش، جای زخم و بخیه، ترک‌های چاقی، لاغری و حاملگی، منافذ باز پوست، انواع خال، انواع لک و … را  نیز درمان کند. برای آشنایی بیشتر با عملکرد این روش درمانی، مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.

مجموعه ما، به عنوان کلینیک پوست و مو در اصفهان، به صورت تخصصی در زمینه‌ی جوانسازی فعالیت می‌کند، و تنها دارنده‌ی دستگاه فوتونا در اصفهان است و به صورت تضمینی تمام خدمات جوانسازی و زیبایی را انجام می‌دهد. ما به لیزر فوتونا و تجربه‌ی خود در این زمینه اعتماد داریم و تضمین بازگشت وجه را برای این درمان درنظر گرفته‌ایم؛ یعنی در صورتی که به نتیجه دلخواه‌تان نرسیدید، ما تمام هزینه دریافتی را به شما برمی‌گردانیم. اگر در اصفهان هستید و یا قصد درمان جوانسازی در اصفهان را دارید، کلینیک مدرن لیزر آماده ارائه خدمت به شماست و لیزر فوتونا را به عنوان جایگزین برای rf  فرکشنال در اصفهان به شما پیشنهاد می‌دهد.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

برای دریافت مشاوره پوتی و تست رایگان پوست، فرم قرار داده شده در سمت چپ را پر کنید و یا با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button