لوگو مدرن لیزر
لیزر پلاتینیوم در اصفهان

پلاتینیوم در اصفهان

پلاتینیوم در اصفهان

این روزها لیزر مو زائد، طرفداران زیادی دارد و افراد ترجیح می‌دهند از این روش برای رفع موهای زائد بدن و صورت استفاده کنند. از بین دستگا‌ه‌ها و روش‌های مختلف کدام از همه بهتر است؟ آی پی ال (IPL)، لیزر دایود، لیزر ان دی یاگ (ND:YAG)، لیزر الکساندرایت، کندلا و یا سوپرانو آیس پلاتینیوم ؟ اینها فقط چند مورد از انواع لیزرهای موهای زائد هستند که ممکن است بیشتر از بقیه اسم‌شان را شنیده باشید.لیزر پلاتینیوم در اصفهان ، یکی از این دستگاه‌های لیزر موهای زائد که در بسیاری از کلینیک‌های رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در این مطلب قصد داریم درباره‌ی این لیزر، معایب و مزایای آن صحبت کنیم و بگوییم چرا لیزر الکساندرایت کندلا از همه‌‌ی این لیزرها بهتر است.

معرفی انواع لیزرها برای رفع موهای زائد بدن

استاندارد لیزرها براساس میزان نفوذ آن‌ها در رنگدانه‌های مو اندازه‌گیری می‌شود.

 

لیزر ان دی یاگ: بهترین لیزر برای پوست‌های تیره

از آنجایی که ان دی یاگ برای نفوذ در رنگدانه‌های مو ضعیف عمل می‌کند، در نتیجه برای پوست‌های تیره مناسب است. چیزی که ان دی یاگ را برای پوست‌های تیره ایمن می‌کند، این است که طول موج بلندی دارد و از رنگدانه‌های سطح پوست عبور می‌کند و جذب رنگدانه‌های مو می‌شود. با این حال برای موهای ریز و سفید اصلا مناسب نیست و ممکن است دردناک باشد. از آنجایی که قدرت جذب کمی دارد، نمی‌تواند موهای زائد زیادی را از بین ببرد و به همین دلیل نیاز است تا جلسات درمان چندین بار ادامه پیدا کند.

 

لیزر دایود: بهترین لیزر برای پوست‌های متوسط

دایود، هر دو طول موج کوتاه و بلند را ساطع می‌کند، بنابراین به خوبی جذب رنگدانه‌های مو می‌شود و به عمق غده‌های مو نفوذ می‌کند. طول موج‌های بلندتر خطر آسیب‌های پوستی را کاهش می‌دهند. رفع موهای زائد با لیزر، به جلسات بیشتری نیاز دارد.

 

لیزر الکساندرایت در اصفهان: بهترین لیزر برای پوست‌های روشن

 الکساندرایت، نسبت به برخی از رقبای خود طول موج بیشتری دارد و برای انواع رنگ پوست‌ها کاربرد دارد.  مهمترین مزیت الکساندرایت، افزایش اندازه پرتو لیزر و میزان تکرار آن است، یعنی در زمان کمتر، سطح بیشتری را درمان می‌کند و موهای زائد بیشتری را از بین می‌برد؛ به همین دلیل یکی از سریع‌ترین لیزرهاست. با اینکه طول موج زیادی دارد، ولی باز هم به خوبی جذب رنگدانه‌های مو می‌شود و احتمال سوختگی و آسیب دیدن سطح پوست با آن بسیار کم است.

لیزر پلاتینیوم در اصفهان

تفاوت لیزر پلاتینیوم و کندلا

 

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم در اصفهان

 

 لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، از سه لیزر دایود، ان دی یاگ و الکساندرایت ساخته شده است، هم برای پوست‌های روشن و هم برای پوست‌های تیره کاربرد دارد.

لیزر پلاتینیوم، به لایه‌ی درم پوست نفوذ می‌کند و با گرم شدن این لایه،‌ فولیکول‌های مو از بین می‌روند. بخشی از دستگاه که با پوست در تماس است، مجهز به سیستم خنک‌کننده می‌باشد تا در طول لیزر سطح پوست آسیب نبیند و نسوزد.. در این روش ابتدا روی پوست ژل مالیده می‌شود و سپس تکنسین با حرکت سریع، دستگاه را روی پوست حرکت می‌دهد تا اینکه درمان آن ناحیه به پایان برسد.

لیزر، رنگدانه‌های فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد و گرمای ناشی از آن، موهای سفید یا خاکستری را از بین نمی‌برد. هرچه رنگدانه‌های مو بیشتر باشد، درمان موثرتر خواهد بود. موهای بسیار ریز (موهای نرم) نیز ممکن است بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد نباشند، چون این موها ضخامت کافی ندارند، و در نتیجه میزان رنگدانه‌ها در آن‌ها کم است و نمی‌توانند نور لیزر را جذب کنند.

بسیاری از کلینیک‌های لیزر موهای زائد از لیزر پلاتینیوم در اصفهان استفاده می‌کنند، در حالی که دستگاه لیزر دیگری وجود دارد که سرعت بیشتری دارد و تعداد جلسات رفع مو زائد با آن کوتاه تر است، عوارض جانبی در آن کمتر است، مراجعه کننده درد کمتری احساس می‌کند و تکنولوژی آن پیشرفته‌تر است و می‌تواند جایگزین خیلی خوبی برای لیزر پلاتینیوم باشد. این دستگاه کندلا است و در ادامه بیشتر با آشنا می‌شوید.

لیزر پلاتینیوم در اصفهان

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو

 

طبق نظرسنجی از متخصصان پوست امریکا، کندلا بهترین لیزر موی زائد است؛ عملکرد کندلا تقریبا مشابه پلاتینیوم است و هر دو سیستم خنک‌کننده دارند، سه لیزر دایود، ان دی یاگ و الکساندرایت در آن‌ها قرار دارد، می‌توان آن‌ها را روی طول موج‌های مختلف تنظیم کرد، برای همه‌ی قسمت‌های بدن و هر رنگ پوست مناسب هستند و قدرت و تناوب نور خروجی از آن‌ها قابل تنظیم است. لیزر کندلا همه‌ی مزیت‌های لیزر پلاتینیوم را دارد اما از آن بهتر است.

 

مزیت لیزر کندلا نسبت به لیزر پلاتینیوم در اصفهان:

 

  • کندلا، مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا و ایمن است.
  • کندلا، تکنولوژی پیشرفته و مدرنی دارد و تمام ایرادها و مشکلات دستگاه‌های لیزر قبلی در آن اصلاح شده است.
  • کندلا، 100 درصد بدون عارضه است.
  • کندلا، مشکلات پوستی (مثل قرمزی و …) ایجاد نمی‌کند.
  • کندلا، بدون درد است.
  • کندلا، بدون استفاده از ژل و کاملا بهداشتی موهای زائد را از بین می‌برد.
  • سری کندلا (تنها قسمتی از این دستگاه که با بدن تماس پیدا می‌کند) برای هر فرد به صورت شخصی استفاده می‌شود. کندلا تنها دستگاه مجهز به سَری شخصی است تا هیچگونه آلودگی و بیماری به شما منتقل نشود. مرکز لیزر در اصفهان، سری شخصی‌تان را به شما تحویل می‌دهد و برای هر جلسه لیزر لازم است آن را همراه خود بیاورید.
  • لیزر کندلا بهتر و بیشتر جذب رنگدانه‌های مو می‌شود.
  • کندلا برای رفع موهای نازک و نرم بهتر عمل می‌کند.
  • درمان با کندلا سریع‌تر است، چون شعاع نور لیزر در آن بیشتر است و سطح بیشتری را پوشش می‌دهد.
  • رفع موهای زائد با کندلا مقرون‌به‌صرفه است، چون به جلسات کمتری نیاز است.
  • برخلاف لیزر پلاتینیوم مجهز به دو دستگاه خنک‌کننده است (یکی هوای سرد و دیگری اسپری کریوژن برای کاهش درد).
لیزر پلاتینیوم در اصفهان

در کلینیک مدرن لیزر، کلیه‌ی خدمات مربوط به لیزر بدن در اصفهان با استفاده از کندلا مدل جنتل مکس پرو انجام می‌شود. لیزر الکساندرایت در اصفهان در بسیاری از مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برندهای مختلفی دارد، اما آن‌ها همه‌ی قابلیت‌های کندلا را ندارند و حتی می‌توانند به پوست شما آسیب برسانند. اگر قصد لیزر موهای زائد با لیزر پلاتینیوم در اصفهان را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای آن لیزر کندلا را انتخاب کنید، تا بدون اتلاف وقت و هزینه‌ی خود، بهترین نتیجه را بگیرید. برای دریافت مشاوره پوستی رایگان با مجموعه مدرن لیزر تماس بگیرید.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button