لوگو مدرن لیزر
فشیال پوست در اصفهان

فیشیال در اصفهان – فشیال در اصفهان

فیشیال در اصفهان

بهترین دستگاه پوست در اصفهان

به مراقبت و ماساژ صورت که منجر به پاکسازی و لایه‌برداری از پوست می‌شود، فیشیال پوست گفته می‌شود. افراد به دلایل مختلفی از فیشیال پوست در اصفهان استفاده می‌کنند؛ بعضی می‌خواهند از شر جوش‌های سرسیاه و سرسفید خلاص شوند و برخی صرفا برای ریلکس کردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از این روش استفاده می‌کنند.

 فشیال پوست در اصفهان، توسط مراکز زیبایی زیادی انجام می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا این روش را به طور کامل به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب آن را مورد نقد و بررسی دهیم، و در انتها روش‌های جایگزینی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که نه تنها موثر هستند، بلکه نتابج طولانی مدتی نیز دارند و می‌توانند منافذ باز پوست، جای جوش و لک‌های پوستی را نیز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان کنند.

پاکسازی پوست صورت با فشیال در اصفهان

درمان فشیال در اصفهان

 

فشیال صورت، در اصل یک روش درمانی چند مرحله‌ای برای پوست است که باعث پاکسازی، لایه‌برداری، تغذیه‌رسانی و آبرسانی به پوست می‌شود و کمک می‌کند تا پوست‌تان جوان به نظر برسد.

 

قبل از هر چیز، باید پوست‌تان آنالیز شود و مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود مشکلات پوست‌تان تا چه حد عمیق و شدید هستند، و آیا فیشیال پوست می‌تواند روش مناسبی برای شما باشد یا نه.

 

 در کلینیک دکتر مهدی حاجیان بهترین دکتر پوست اصفهان، تست پوست، توسط دستگاه اسکین آنالیزر انجام می‌شود؛ این دستگاه، شاخص‌های سلامت پوست‌تان را تجزیه و تحلیل می‌کند و شدت همه‌ی مشکلات پوستی، اعم از میزان چربی پوست، رطوبت پوست، چین و چروک پوست، لک‌های پوست، و منافذ باز پوست را نشان می‌دهد؛ در نتیجه متناسب با این اطلاعات، بهترین و موثرترین روش درمانی برای شما انتخاب می‌شود.

فشیال پوست در اصفهان

مراحل فشیال پوست صورت

مرحله اول: معمولاً تکنسینی که فشیال انجام می‌دهد، موهای شما را در یک حوله می‌پیچد تا در طول درمان، مواد و ماسک‌ها، موها را کثیف نکنند.

مرحله‌ی دوم: در این مرحله، نوع پوست شما و وضعیت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. اینکه پوست‌تان خشک، نرمال، مختلط، حساس، مرطوب و یا چرب است؛ همچنین میزان جوش‌های سرسیاه و سرسفید و خشکی پوست‌تان نیز بررسی می‌شود تا متناسب با آن از ماسک و مواد مناسبی استفاده شود.

مرحله سوم: در این مرحله به کمک پدهای پنبه‌ای‌ و دستمال مرطوب پوست به طور کامل تمیز می‌شود؛ برای اینکه نتیجه‌ی بهتری داشته باشد، بهتر است دوبار صورت تمیز شود.  

مرحله چهارم: مراکز فشیال پوست در اصفهان، معمولا از دستگاهی استفاده می‌شود که بخار گرم، رقیق و آبکی را به صورت شما هدایت می‌کند. این بخار گرم بسیار آرامش‌بخش است و به نرم شدن  و تخلیه‌ی جوش‌های سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند. اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است در این مرحله از بخار استفاده نشود.

مرحله پنجم: در این مرحله برای لایه‌برداری از پوست از مواد شیمیایی یا مکانیکی استفاده می‌شود. لایه‌بردارهای مکانیکی، بافت ریز و درشت دارند که سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برند. این نوع لایه‌برداری همزمان با مرحله‌ی بخار انجام می‌شود. در لایه‌برداری شیمیایی از آنزیم‌ها و اسیدها برای شل کردن پیوند بین سلول‌های پوستی استفاده می‌شود. درمان با آنزیم ملایم می‌تواند در طول مرحله بخار نیز انجام شود.

مرحله ششم: بعد از لایه‌برداری پوست، نوبت از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود. این مرحله دردناک است و برای افرادی که پوست نازک و حساسی دارند، دردناک‌تر است. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، منجر به پارگی مویرگ‌ها، کبودی و لک، روی پوست صورت می‌شود.

مرحله هفتم: در این مرحله، پوست ماساژ داده می‌شود تا گردش خون در آن افزایش یابد و ماهیچه‌های صورت استراحت کنند. این مرحله درمان فشیال بسیار آرامش‌بخش و لذت‌بخش است.

مرحله هشتم: متناسب با نوع و شرایط پوست‌تان، از ماسک‌های مختلفی استفاده می‌شود. این ماسک‌های مخصوص، برای مدت زمان مشخصی روی پوست‌تان می‌مانند و سپس شسته می‌شوند.

مرحله نهم: در این مرحله، تونر، سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب روی پوست‌تان زده می شود و فشیال پوست‌تان تمام می‌شود.

فشیال پوست در اصفهان

چرا فیشیال پوست در اصفهان نمی‌تواند یک راه‌حل خوب برای پاکسازی پوست باشد؟

 

فشیال پوست، برای مشکلات پوستی عمیق و شدید، اصلا راه‌حل خوب و موثری نیست و فقط هزینه‌ی شما را هدر می‌دهد. علاوه بر این، بیمارانی که فشیال پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به این موضوع اشاره می‌کنند که هنگام از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید در روش فشیال، درد زیادی را تحمل کرده‌اند؛ پس چرا روش های درمانی دیگر که سریع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نکنید؟

 

 

بهترین روش‌های آبرسانی و پاکسازی پوست(فشیال پوست در اصفهان)

 

میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ، یکی از روش‌های لایه‌برداری و پاکسازی پوست است.در این روش درمانی بعد از اعمال بی‌حسی موضعی روی پوست، مجموعه‌ای از سوزن‌های بسیار کوچک به سطح پوست وارد می‌شوند و به آن صدمه می‌زند و جای سوزن‌ها شروع به خونریزی می‌کند. به طور طبیعی پوست برای درمان و بهبود زخم‌های ایجاد شده، کلاژن‌ سازی پوست را تحریک می‌کند و افزایش می‌دهد؛ در واقع کلاژن عنصر حیاتی برای استحکام و درخشش پوست است. این روش کمی دردناک است و ممکن است جای سوزن‌ها کبود شود و لک‌های ماندگار روی پوست ایجاد شود؛ پس نمی‌تواند روش خیلی خوبی باشد.

 

بعد از اینکه شدت عارضه‌های پوستی‌تان توسط بهترین دکتر پوست اصفهان در کلینیک مدرن لیزر مشخص شد، متناسب با آن، در ادامه روش‌های زیر به شما پیشنهاد می‌شود، که هم موثر هستند و هم تاثیرات طولانی مدت دارند:

فشیال پوست در اصفهان

میکرودرم:

یکی دیگر از روش‌های پاکسازی و شفافیت پوست صورت که می‌تواند جایگزین خوبی برای فیشیال پوست در اصفهان باشد، میکرودرم ابریژن است. این روش درمانی غیرتهاجمی، بدون درد، خونریزی، و سوختگی است و برای همه‌ نوع پوست و با هر رنگی کاربرد دارد.  این روش درمانی در دو مرحله انجام می‌شود؛ در مرحله‌ی اول لایه‌های مرده پوست و چربی‌ها از روی پوست تراشیده می‌شوند، و در مرحله بعد، با استفاده از سیستم مکشی که در دستگاه میکرودرم ابریژن تعبیه شده است، این لایه‌های اضافی از روی پوست برداشته می‌شوند. میکرودرم باعث می‌شود تا گردش خون در پوست افزایش یابد و اکسیژن بیشتری به پوست برسد، منافذ باز پوست را درمان، و پوست را درخشان و شاداب می‌کند، اما برای از بین لک‌ها و جای جوش و یا زخم‌های عمیق، تاثیر زیادی ندارد.

فشیال پوست در اصفهان

لیزر درمانی:

لیزر درمانی، یکی دیگر از روش‌های غیرتهاجمی و فوق‌العاده موثر برای پاکسازی پوست است. مدرن لیزر، کلینیک زیبایی در اصفهان،‌ از لیزر فوتونا برای این منظور استفاده می‌کند. لیزر فوتونا، معجزه جوانسازی قرن است و مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکاست و متخصصان پوست امریکا از آن استفاده می‌کنند.

جوانسازی با فوتونا در اصفهان روشی بسیار سریع است و هیچگونه عارضه جانبی ندارد. فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام می‌شود که هر کدام کار ویژه‌ای برای سلامت و زیبایی پوست انجام می‌دهند، که یکی از آن‌ها پاکسازی و شفافیت پوست صورت است، و بقیه‌ی مراحل شامل کاهش چین و چروک، سفت کردن پوست و فرم‌دهی و حجم‌دهی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر فوتونا، مقالات ما را دنبال کنید.

فوتونا نه تنها با لایه‌برداری موثر و سریع، باعث شفافیت و جلای پوست شما می‌شود، بلکه طیف وسیعی از مشکلات پوستی را نیز درمان می‌کند؛ این درمان‌ها شامل:

فشیال پوست در اصفهان

اگر قصد دارید تا برای استراحت و آرامش دادن به ماهیچه‌ها و پوست‌ صورت‌تان، از روش فشیال استفاده کنید، دقت کنید تا از بین مراکز فشیال پوست در اصفهان، جایی را انتخاب کنید که اصول بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شود و از مواد مرغوب برای این کار استفاده می‌کنند، تا به پوست و سلامتی‌تان آسیبی نرسد.

 برای رزرو نوبت مشاوره رایگان پوستی با مجموعه مدرن لیزر تماس بگیرید.

یک نظر

  1. سلام روزتون بخیر تندرستی

    واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

    خواستم نظر بزارم خستگیتون بره
    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button