لوگو مدرن لیزر
آر اف (rf) در اصفهان

آر اف (rf) در اصفهان درمان چاقی موضعی در مدرن لیزر

آر اف در اصفهان

در حال حاضر، آر اف (rf) در اصفهان، بهترین تکنولوژی موجود است که در آن از امواج رادیویی برای سفت کردن پوست و از بین بردن سلولیت (چربی‌های موضعی) استفاده می‌شود. آر اف (rf) در اصفهان، در کلینیک مدرن لیزر، هم برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ها ، و هم برای لاغری موضعی قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. در این مطلب، به طور اختصاصی درمورد تاثیر این روش بر چاقی‌ موضعی صحبت می‌کنیم.   

سلولیت‌ چیست؟

RF در اصفهان

وقتی پوست در قسمت‌هایی که چربی‌ها را پوشانده است، به وسیله‌ی بافت‌ همبند، به داخل بافت‌های عمیق‌تر پوست کشیده می‌شود و سطح پوست ناهموار می‌شود، سلولیت ایجاد می‌شود. در واقع چربی‌های زیرپوستی که بین ماهیچه‌ها و بافت‌های پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد می‌کنند و در شکم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگی‌هایی ایجاد می‌شود. این چربی‌های زیر پوستی، در خانم‌ها شایع‌تر است.

ژنتیک و عوامل ارثی، درصد چربی بدن و سن، عوامل تاثیرگذار بر سلولیت‌ها هستند؛ افزایش سن باعث می‌شود پوست نازک شد و خاصیت ارتجاعی آن کم شود، در نتیجه سلولیت‌ها بیشتر نمایان می‌شوند. هورمون‌ها، رژیم غذایی نامناسب، سبک زندگی ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزایش وزن، بی‌تحرکی و بارداری، نیز عوامل به وجودآوردنده‌ی سلولیت هستند.

ضخامت پوست شما نیز بر ظاهر سلولیت تاثیرگذار است. همه‌ی افراد با هر وزنی، می‌توانند سلولیت را در قسمت‌های مختلف بدن‌شان تجربه کنند.

یکی از روش‌های موثر کلینیک زیبایی در اصفهان برای از بین بردن سلولیت‌ها و چربی‌های موضعی، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

آر اف (rf) در اصفهان

عملکرد دستگاه آر اف (rf)

فرکشنال در اصفهان

درمان چاقی موضعی با آر اف (rf)، یک روش غیرتهاجمی است که بدون درد، خونریزی، سوختگی، بیهوشی و جراحی است و از مکانیزم امواج رادیویی برای درمان استفاده می‌شود.

در این روش، از سطح پوست (لایه‌‌ی اپیدرم)، به لایه‌ها و بافت‌های عمیق پوست (درم)، گرمای شدیدی منتقل می‌شود تا تولید کلاژن (فاکتور مهمی که مانع از شل شدن و افتادگی پوست می‌شود) در پوست تحریک شود و افزایش یابد، و گردش خون بهبود پیدا کند، در نتیجه چربی‌های ذخیره شده آزاد می‌شوند.

به گفته‌ی بهترین دکتر پوست اصفهان، فرکانس رادیویی، فقط به لایه‌های خاصی از پوست نفوذ می‌کند، و فقط بافت‌های مشخصی از پوست را گرم می‌کند. همانطور که گفته شد، لایه‌ی میانی پوست یا درم، که کلاژن و بافت‌های چربی در آن قرار دارند، هدف قرار می‌گیرند و گرما دریافت می‌کنند.  

 

با فرکانس رادیویی عمیق، سستی پوست و سلولیت‌ها قابل درمان هستند، و پوست یکنواخت‌تر، صاف‌تر و نرم تر می‌شود.

مزایای لاغری با آر اف (rf) در اصفهان

  • درمان و رفع سلولیت‌ها در قسمت‌های مختلف بدن
  • سفت و محکم کردن پوست در محل درمان
  • بدون نیاز به دوران نقاهت و مراقبت
  • جوانسازی پوست در محل درمان
  • بهبود و افزایش گردش خون
  • افزایش کلاژن پوست
  • بدون درد
  • سریع
آر اف (rf) در اصفهان

عوارض جانبی درمان چاقی موضعی با آر اف (rf)

این روش درمانی عوارض جانبی حاد و جدی ندارد؛‌ این موارد ممکن است به ندرت رخ دهند:

گرما

قرمزی خفیف

احساس خارش

حساسیت و نازک شدن پوست

تفاوت آر اف فرکشنال و آر اف

فرکشنال RF در اصفهان

آر اف فرکشنال و آر اف، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. فرکشنال rf، به کمک سوزن‌های بسیار کوچک، امواج رادیویی را به لایه‌های عمیق پوست منتقل می‌کند و میزان کلاژن و الاستین پوست  که عواملی برای سفت شدن و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست هستند را تحریک می‌کند و افزایش می‌دهد. در واقع روشی برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست است؛ در حالی که آر اف، یکی از دستگاه‌های لاغری موضعی است و برای درمان سلولیت‌ها کابرد دارد.

آر اف (rf) در اصفهان

آر اف فرکشنال در اصفهان

یکی از بهترین روش‌های جایگزین آر اف فرکشنال، لیزر فوتونا است که هم پیشرفته‌‌تر است و هم تاثیر بهتر و طولانی مدتی دارد. جوانسازی چهاربعدی با فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام می‌شود و نتیجه‌ی آن کاهش چین و چروک پوست، جوانسازی و سفت شدن پوست، فرم‌دهی و حجم‌دهی پوست و پاکسازی و لایه‌برداری از آن است.  

سوالات متداول درباره‌ی درمان چاقی موضعی با آر اف (rf) در اصفهان:

 

قبل و بعد از درمان، باید چه کارهایی را انجام دهید؟

قبل و بعد از درمان، سیگار نکشید، فعالیت‌های بدنی زیاد و ورزش‌هایی که آب بدن‌تان را کم می‌کنند انجام ندهید و روزانه حداقل 8 تا 10 لیوان آب بخورید.

 

چه کسانی می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند؟

  • افرادی که سالم هستند و فقط در بعضی قسمت‌های بدن‌شان سلولیت دارند.
  • افرادی که اضافه وزن ندارند و چاق نیستند.
  • کسانی که ایمپلنت بدن انجام نداده‌اند.
  • خانم‌هایی که باردار نیستند.

 

به چند جلسه درمان نیاز است؟

در صورتی که بعد از درمان شیوه‌ی زندگی که در گذشته داشته‌اید را ادامه دهید، ممکن است دوباره چربی‌های موضعی به سراغ‌تان بیایند. بعد از حدوداً 5 جلسه درمانی به فاصله ی زمانی دو هفته، سلولیت‌ها و چربی‌های موضعی بهبود می‌یابند و از بین می‌روند. متناسب با نوع سلولیت‌ها و حجم آن‌ها، ممکن است جلسات درمانی بیشتر یا کمتر شوند.

 

درمان با آر اف (rf) ، برای کدام قسمت‌های بدن موثرتر است؟

برای هر قسمتی از بدن که سلولیت دارد و نیاز است تا پوست آن سفت و محکم شود، می‌توانید از این روش درمانی استفاده کنید، از جمله گردن، صورت، پشت بازوها و غیره. رسوبات چربی و سلولیت‌ها، رایج‌ترین مشکلات زیبایی پوست هستند که بسیاری از ما آن‌ها را تجربه‌ کرده‌ایم. با مواد آرایشی و برخی کرم‌ها، نمی‌توانید ظاهر سلولیت‌ها را بهبود دهید و تنها راه خلاص شدن از شر آن‌ها، استفاده از روش‌های درمانی است که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند.

 

هزینه درمان با آر اف چقدر است؟

متناسب با نوع سلولیت‌ها و چربی‌های موضعی و میزان آن‌ها، هزینه‌ی درمان متفاوت است.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

مدرن لیزر، مرکز لیزر در اصفهان، کلیه‌ی خدمات مربوط به لاغری و زیبایی را در اصفهان انجام‌ می‌دهد؛ ابتدا توسط  دستگاه بادی آنالیزر، میزان توده‌ی عضلانی، چربی و آب بدن شما اندازه‌گیری می‌شود و برای درمان چاقی موضعی و       کاهش وزن،‌ متناسب با نوع چاقی شما، روش مناسبی برای درمان انتخاب می‌شود. درمان با  آر اف (rf) در اصفهان،         برای انواع مختلف چاقی‌ها، سلولیت‌ها و افتادگی پوست کاربرد دارد. برای رزور نوبت جهت مشاوره و تست رایگان،         با ما تماس بگیرید.  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button