لوگو مدرن لیزر
کاشت نخ در اصفهان

کاشت نخ در اصفهان ،جوانسازی و لیفت صورت با ساده ترین روش

به دنبال افزایش سن و کاهش وزن، پوست صورت، گردن و نواحی مختلف بدن چروک، ‌شل و افتاده می‌شود. کاشت نخ در اصفهان، یک روش درمانی برای جوانسازی، سفت کردن پوست، و از بین بردن چین و رفع چروک در اصفهان است. برخلاف جراحی پلاستیک، جوانسازی پوست با کاشت نخ، نیاز به عمل جراحی روی بافت پوست ندارد. علاوه بر این، روند کار و زمان بهبودی نیز سریع‌تر است. کاشت نخ در اصفهان، توسط کلینیک مدرن لیزر انجام می‌شود، و روشی بدون درد و خونریزی است و به بیهوشی نیازی ندارد. در کاشت نخ در اصفهان پوست صورت احیاء می‌شود و بهبود می‌یابد.

درمان در کلینیک کاشت نخ در اصفهان

کاشت نخ در اصفهان

در کلینیک مدرن لیزر، کاشت نخ برای موارد زیر انجام می‌شود:

جوانسازی صورت، دست و گردن

خطوط ریز اطراف چشم و دهان

لیفت ابرو

برجسته‌ کردن گونه‌ها

رفع خط لبخند

رفع خط اخم

رفع خطوط پیشانی

رفع چروک گردن

عملکرد روش کاشت نخ

کاشت نخ در اصفهان

در ناحیه‌ای از صورت که قرار است در آن کاشت نخ انجام شود، بی‌حسی تزریق می‌شود و یا از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

نخ‌های به کار رفته در این روش از PDO (پلی دی اکسانون) ساخته شده‌اند. این نخ‌ها، روند کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کنند و افزایش می‌دهند تا کلاژن‌های جدیدی در پوست ساخته شود. کلاژن، یکی از فاکتورهای مهمی‌‌ست که باعث می‌شود پوست سفت و محکم باشد. نخ‌هایPDO ، باعث تحریک الاستین و اسید هیالورونیک در پوست نیز می‌شوند، که هر دو عاملی برای شادابی و خاصیت ارتجاعی پوست هستند.

نخPDO ، با استفاده از یک سوزن خیلی کوچک به داخل پوست وارد می‌شود و به بافت پوست قلاب می‌شود و پوست را بالا می‌کشد و لیفت می‌دهد.

از نخ ضخیم و خاردار، برای کاشت نخ در اصفهان برای لیفت صورت استفاده می‌شود. این خارها به پوست متصل می‌شوند و پوست را بالا می‌کشند. نوع بدون خار فقط برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود.

 از نخ‌های کوتاه‌تر برای لیفت ابروها و گونه‌ها، و از نخ‌های ضخیم‌تر و بلندتر برای درمان افتادگی و چین و چروک در ناحیه‌ی گردن و غبغب استفاده می‌شود.

کاشت نخ در اصفهان

سوالات متداول درباره‌ی کاشت نخ در اصفهان

 

تفاوت فشیال پوست در اصفهان و کاشت نخ چیست؟

فشیال پوست، روشی برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست است. فشیال پوست در اصفهان، توسط مراکز زیادی انجام می‌شود، اما این روزها، روش‌های بهتر و موثرتری جایگزین آن‌ شده است؛ یکی از این روش‌ها میکرودرم ابریژن است، که طی دو مرحله، پوست را پاکسازی می‌کند. در مرحله اول، چربی‌ها و سلول‌های مرده‌ی پوست تراشیده می‌شوند و در مرحله‌ی بعد، توسط سیستم مکش از روی پوست برداشته می‌شوند و پوست تمیز و درخشان می‌شود؛ اما کاشت نخ، روشی برای جوانسازی و لیفت صورت در اصفهان است و چین و چروک آن را درمان می‌کند.

 

در این روش درمانی، نخ‌ها از چه چیزی ساخته می‌شوند؟

نخ‌ها از الیاف مختلف حیوانات، گیاهان و سبزیجات ساخته می‌شوند. در واقع الیافی که حاوی پروتئین هستند.

 

چه زمانی نتیجه‌ی آن قابل ملاحظه است؟

پس 1 الی 2 روز، نتایج قابل مشاهده است؛ به مرور زمان با افزایش طبیعی کلاژن پوست که در واقع کاشت نخ آن‌ها را تحریک کرده است، روند جوانسازی و رفع چین و چروک‌ ها، بهتر و بیشتر می‌شود.

 

کاشت نخ چقدر طول می‌کشد؟

روش کاشت نخ معمولاً حدود 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد، ولی متناسب با قسمتی که قرار است کاشت نخ روی آن انجام شود و تعداد آن‌ها، این مدت زمان کمتر یا بیشتر می‌شود.

 

آیا این روش درمانی ایمن است؟

برخلاف روش‌های درمانی دیگر که به جراحی یا بیهوشی نیاز دارند، کاشت نخ سرپایی انجام می‌شود و به بیهوشی نیاز ندارد، و فقط در محل تحت درمان، بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. کاشت نخ، یک روش غیرتهاجمی‌ و بدود درد است و به سطح پوست‌تان آسیبی نمی‌رساند.

کاشت نخ در اصفهان

عوارض جانبی متدوال در کاشت نخ چیست؟

ورم، کبودی و خارش در محل درمان، از عوارض جانبی معمول کاشت نخ است. به خاطر بی‌حسی موضعی، ممکن است چند ساعت دهان شما نامتقارن شود – شبیه به تزریقات دندان در دندانپزشکی. لطفاً از جویدن یا نوشیدن مایعات گرم خودداری کنید تا این مشکل سریع‌تر برطرف شود.

 

قبل از درمان کاشت نخ در اصفهان، باید چه کارهایی انجام دهید؟

  • قبل از درمان باید مطمئن شوید که کاشت نخ روش‌ مناسبی برای شماست یا نه. پس با رزور نوبت برای مشاوره‌ی رایگان به کلینیک مدرن لیزر مراجعه کنید تا پوست شما توسط دکتر مهدی حاجیان معاینه و مورد بررسی قرار بگیرد، بعد از آن متناسب با نوع و شدت چین و چروک و افتادگی پوست‌تان، روش‌های درمانی مناسب برای شما مشخص می‌شوند.
  • اگر آسپرین یا داروهای رقیق کننده‌ی خون، مصرف می‌کنید، حتما قبل از درمان به پزشک مجموعه اطلاع دهید، تا در صورتی که به سلامتی شما آسیبی نمیرسد، مصرف آن برای مدت کوتاهی قبل از درمان قطع شود تا بعد از درمان، پوست‌تان کبود نشود.

 

بعد از درمان، باید چه کارهایی انجام دهید؟

  • بعد از لیفت صورت در اصفهان با نخ، نکات زیر را در نظر بگیرید:
  • به منظور جلوگیری از خونریزی در نواحی متورم، کرم ضد آفتاب بزنید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و پوست‌تان را برنزه نکنید.
  • محل درمان را به آرامی بشویید، و به مدت دو هفته صورت‌تان را مالش یا ماساژ ندهید.
  • به مدت سه تا چهار هفته، دهان‌تان را خیلی باز نکنید و به دندانپزشکی نروید.
  • احساس درد خفیف در محل درمان، کاملا طبیعی است.
  • از مصرف هرگونه داروی ضد التهابی مانند ناپروکسن یا ایبوپروفن خودداری کنید، زیرا التهاب برای شروع روند تشکیل کلاژن‌های جدید ضروری است. ایبوپروفن و داروهای مشابه، این روند را دچار اختلال می‌کنند.
  • تا چند روز بعد از درمان، داروهایی که منجر به رقیق شدن خون می‌شوند را مصرف نکنید.
  • تا 10 روز بعد از درمان، در معرض هوای خیلی سرد و یا خیلی گرم قرار نگیرید.
  • به مدت یک هفته، ورزش نکنید و به باشگاه نروید.
  •  به مدت دو ماه بعد از درمان کاشت نخ در اصفهان، از روش‌های درمانی گرمازا مثل لیزر  و … استفاده نکنید. این نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید که در مجموعه ما خدمات لیزر بدن در اصفهان، برای افرادی که به تازگی برای کاشت نخ اقدام کرده‌اند، انجام نمی‌شود، و افراد باید بعد از گذشت مدت زمان لازم که پزشک معالج آن را تعیین می‌کند، برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند.

 

مدرن لیزر تنها دارنده‌ی دستگاه فوتونا در اصفهان، و به کمک آن درمان‌ لک در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان کک و مک در اصفهان و درمان بسیاری از مشکلات پوستی دیگر نیز انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این روش درمانی مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.

همچنین شما میتوانید در کلینیک مدرن لیزر اصفهان برای دریافت خدمات درمانی همچون تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، هایفو در اصفهان، لیزر کندلا در اصفهان، لاغری با دستگاه در اصفهان، کاشت مو در اصفهان و دیگر خدمات درمانی اقدام نمائید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button