لوگو مدرن لیزر

میکرودرم در اصفهان ، جوانسازی و درمان مشکلات پوستی

میکرودرم در اصفهان

تاثیر میکرودرم بر جوانسازی و درمان مشکلات پوستی

میکرودرم یا میکروردم ابریژن در اصفهان سطح پوست را دوباره جوان می‌کند، و در نتیجه چهر‌ه‌ای درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهید داشت. این روش، پوست را پاکسازی می‌کند و تعداد زیادی از مشکلات پوستی مثل آکنه، جای زخم آکنه، لکه‌های پوستی، آفتاب سوختگی، خطوط و چروک‌های ریز را درمان می‌کند. درمان مشکلات پوستی با میکرودرم در اصفهان ، یکی دیگر از خدمات مدرن لیزر است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شوید.

این روش برای انواع پوست‌ها با رنگ‌های مختلف مناسب است، و بعد از درمان، روی پوست، زخم و لک (تغییر رنگ) ایجاد نمی‌شود؛ روش سریعی است، و بدون نیاز به تزریق و بی‌حسی انجام می‌شود و به دلیل اثربخشی بالایی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

میکرودرم چگونه عمل می‌کند؟

 

این روش، فرآیند استفاده از کریستال‌های بسیار کوچک برای لایه‌برداری از پوست، و سپس استخراج باقی مانده‌ها و ناخالصی‌های پوست با مکش است. در این روش، از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و یک روش غیرتهاجمی (بدون درد، خونریزی و سوختگی) است. با استفاده از این روش، پوست مرده و خشک سطح پوست از بین می‌رود، تا پوست تازه و سالم زیر بدن خود را نشان دهد.

 

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه کار می‌کند؟

 

این دستگاه دو عملکرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامی پوست شما را می‌تراشد- که این کار می‌تواند با روش‌های دیگر هم انجام شود. کریستال‌های به کار رفته در این روش، از موادی تشکیل شده‌اند که رایج‌ترین آنها اکسید آلومینیوم است، و می‌تواند از اکسید منیزیم، کلرید سدیم و حتی الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌های مرده پوست که توسط کریستال‌ها خارج شده‌اند، از بین می‌روند. این کار توسط مکشی که در داخل دستگاه تعبیه شده است، انجام می‌شود و شدت این مکش قابل تنظیم است.

 

مزایا میکرودرم در اصفهان

  • ظاهر پوست را بهبود می‌دهد
  • سریع است
  • عوارض جانبی کم و خفیفی دارد
  • بدون سوزن و تزریق
  • بدون درد
  • مناسب برای همه افراد با هر نوع پوست
  • بسیار موثر

 

مزایای دیگر درمان با میکرودرم در اصفهان

 

افزایش گردش خون

این فرایند، گردش خون و غدد لنفاوی را در اعماق پوست بهبود می‌دهد، که باعث می‌شود سلامت لایه‌های زیرین پوست افزایش یابد. افزایش جریان خون به معنای اکسیژن بیشتر و رسیدن مواد مغذی به سلول‌ها است؛ این روند سلول‌ها را ترمیم می‌کند، بنابراین پوست تقویت می‌شود و خاصیت ارتجاعی افزایش می‌یابد.

 

تاثیر محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهد

این روش، با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و بهبود گردش خون، به جذب بیشتر محصولات مراقبت از پوست کمک می‌کند؛ ‌برای مثال اگر از محصولات ضد آکنه برای پوست صورت‌تان استفاده می‌کنید، بعد از انجام این روش، جذب و تاثیرگذاری این محصولات روی پوست‌تان بیشتر می‌شود و نتایج بهتری دارد.

 

اندازه و سلامت منافذ پوست

نه تنها می‌تواند منافذ باز پوست را ببندد، بلکه تعداد آنها را نیز کاهش می‌دهد. همه ما از بدو تولد روی پوست‌مان منافذ باز داریم، اما برخی از عوامل خارجی باعث بزرگتر شدن آن‌ها می‌شود. منافذ پوست در اثر آلودگی و چرب شدن پوست، افزایش سن، پیری پوست‌ و نور خورشید، بزرگ می‌شوند. این روش درمانی می‌تواند به درمان منافذ باز پوست کمک کند و با بهبود گردش خون، التهاب پوست را کاهش دهد و پاکیزگی و سلامت طبیعی پوست را افزایش دهد.

 

ایمن بودن میکرودرم در اصفهان

در حال حاضر بسیاری از افراد این شیوه‌ را به سایر روش‌های درمانی مانند درمان با لیزر و لایه‌برداری شیمیایی ترجیح می‌دهند، زیرا ایمن‌تر است و نتایج عالی به همراه دارد. یکی از بی‌خطرترین روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست است که شما می‌توانید انجام دهید و نیازی به مصرف دارو و دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.

در مرکز میکرودرم اصفهان چه مشکلات پوستی درمان می‌شوند؟

 

روش‌های ارائه شده، برای درمان مشکلات پوستی صورت کاربرد دارند، اما می‌توانند برای قسمت‌های دیگر بدن هم مورد استفاده قرار بگیرند.

 

درمان آکنه و جوش‌های سر سیاه

این روش درمانی، سلول‌های مرده پوست و هر آنچه که باعث انسداد منافذ پوست و التهاب آن می‌شود را از بین می‌برد،  و باعث بهبود و از بین رفتن آکنه‌ها و جوش‌های سر سیاه از روی پوست می‌شود؛ گردش خون را افزایش می‌دهد که نتیجه‌ی آن رسیدن اکسیژن بیشتر به سلول‌ها است. همچنین پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کند تا نرم‌تر و درخشان‌تر شود. در مرحله اول، قسمت‌ بالایی جوش‌های سرسیاه، لایه‌برداری می‌شود و در مرحله‌ی بعد از طریق مکش، چربی‌های باقی‌مانده‌ در آن نیز برطرف می‌شود. نهایتاً، منافذ باز پوست را نیز کاهش می‌دهد، چون همه‌ی عوامل به وجود آورنده‌ی منافذ باز از روی پوست حذف شده‌اند.

 

درمان جای جوش

از آنجایی که این روش به بهبود گردش خون و کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند، برای بهبود و حتی برطرف کردن جای جوش‌های سطحی (نه عمیق) نیز موثر است.

 

درمان خطوط  و رفع چروک در اصفهان با میکرودرم

با افزایش سن، کلاژن و الاستین تولیدی پوست کمتر می‌شود، و در نتیجه چین و چروک و خطوط ریز روی پوست ایجاد می‌شود؛ پس موثرترین و بهترین روش برای درمان چروک، این است که پوست تحریک شود و کلاژن بیشتری تولید کند. می‌تواند روش خوبی برای درمان خطوط ریز صورت باشد، اما برای چروک‌های عمیق، روش درمانی مناسبی نیست.

لازم به ذکر است که برای درمان موقت برخی از چروک‌های صورت، می‌توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید؛ درمان با تزریق بوتاکس در اصفهان، برای چروک‌های پیشانی، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خط اخم و خط لبخند انجام می‌شود.

 

درمان اسکارهای سطحی (جای زخم،‌  سوختگی و بخیه)

زخم‌ها معمولاً شکل نامنظمی دارند و پوست اطراف آنها متورم، برآمده و قرمز رنگ یا تیره است، که این تغییر رنگ،  ممکن است جای زخم را نمایان‌تر کند؛ این روش درمانی، در اطراف این جای زخم‌های نامنظم کار می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌دهد و برای درمان جای زخم، بخیه و سوختگی‌های سطحی بسیار کاربردی و موثر است. در واقع در این روش، به واسطه‌ی افزایش گردش خون و تولید کلاژن بیشتر، اسکارهای پوستی درمان می‌شوند.

 

درمان استریا در اصفهان (ترک‌های چاقی، لاغری و حاملگی)

استرچ مارک‌ها، عارضه‌هایی هستند که در لایه‌ی درم (لایه‌ی میانی پوست) به وجود می‌آیند و به همین دلیل درمان آن‌ها کمی مشکل‌تر است. استریا انواع مختلفی دارد و روش‌های درمانی فقط به بهبود ظاهر آن‌ها‌ کمک می‌کنند، اما نمی‌توانند همه‌ی آن‌ها را به طور کامل از بین ببرند. هر چه تولید کلاژن و الاستین پوست بیشتر شود، در نتیجه روند بهبود استرچ مارک‌ها هم بهتر و بیشتر می‌شود. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد،‌ این شیوه، گردش خون را افزایش می‌دهد، و افزایش گردش خون مانع از بدتر شدن استریا روی سطح پوست می‌شود.

 

نکته مهم: میکرودرم، مشکلات پوستی اشاره شده را بهبود می‌دهد، ‌درمان می‌کند و از بین می‌برد، اما در صورتی که این عارضه‌های پوستی بسیار عمیق باشند، ما روش‌های درمانی موثر دیگری مثل مزوتراژی و درمان با لیزر فوتونا را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این دو روش درمانی مرکز لیزر در اصفهان، در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

 

لازم به ذکر است مراجعین محترم به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان می‌توانند همچنین از خدمات دیگری از قبیل تزریق بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرودرم در اصفهان، رفع چروک در اصفهان، لیفت صورت در اصفهان و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

عوراض جانبی

بعد از درمان ممکن است:

  • احساس سفتی و خشکی روی پوست داشته باشید
  • ممکن است تا 24 ساعت، پوست قرمز شود

 

نکته: بعد از درمان، بهتر است کمتر در معرض نورخورشید قرار بگیرید، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و پوست‌تان را مرطوب نگه دارید.

 

درمان با میکرودرم در اصفهان چقدر طول می کشد؟

معمولاً بین 6 تا 10 جلسه برای درمان زمان نیاز است، که اغلب طی یک یا دو هفته انجام می‌شود. البته متناسب با نوع پوست شما و شدت مشکلات پوستی‌تان، ممکن است این مدت زمان کاهش یا افزایش یابد.

 

اگر شما هم مشکلات پوستی گفته شده در این مقاله را تجربه می‌کنید و برای شما آزاردهنده است و به دنبال راه‌های درمان آن‌ها هستید، با تعیین وقت قبلی برای مشاوره رایگان، به کلینیک زیبایی در اصفهان مراجعه کنید و پس از بررسی مشکلات پوستی و نوع پوست شما توسط متخصص پوست مدرن لیزر، روش‌های درمانی مناسب برای شما ارائه و انجام می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button