لوگو مدرن لیزر

دکتر پوست در اصفهان

دکتر پوست در اصفهان یکی از مهم ترین متخصصانی است که شما باید به آن ها مراجعه نمایید چرا که پوست اندامی باور نکردنی است. این اولین خط دفاعی شما در برابر ویروس ها و بیماری ها است. در واقع پوست شما در برابر بیماری هایی که شما را تهدید می کند مراقبت می کند.از زمان های قدیم تا به الان زیبایی یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها بوده است و افراد همواره می کوشند تا در نگاه اول مخاطبان زیبا به نظر برسند . اولین بخشی که در زمان برقراری ارتباط به چشم مخاطب ها می آید چهره و موهای یک فرد است . با این نتیجه هر چه پوست بدون لک و جوش باشد ، چهره زیباتر به نظر می رسد . به همین خاطر زیبایی و سلامت پوست و مو نقش مهمی در زیبا به نظر رسیدن فرد دارد . دکتر های پوست معتقدند که پوست آینه سلامت بدن است و در صورت سالم بودن بدن پوست نیز سالم خواهد بود . از مهم ترین نقش های پوست در حفظ سلامت بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد : پوست مانند لایه محافظی است که از بدن در برابر آسیب های محیطی و جراحات مانند عفونت ها و باکتری ها محافظت می کند ، مانع از جذب اشعه های مضر خورشید به بدن می شود ، وظیفه انتقال حس به بدن را برعهده دارد و با دریافت نور آفتاب ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کند . پوست علاوه بر وظیفه حفظ سلامت یکی از فاکتورهای زیبایی و جوانی فرد نیز هست . داشتن پوست و مویی زیبا چهره را جوان و شاداب نشان می دهد . اما آیا همه افراد از سلامت کامل پوست و مو برخوردارند؟ جواب این سوال خیر است . گاهی افراد به دلایل ژنتیکی و محیطی با مشکلاتی مانند آکنه، لک های پوستی، چین و چروک، تیرگی پوست، ریزش مو و … مواجه می شوند . درماتولوژی یا تخصص پوست ، مو و زیبایی در این جا به افراد کمک می کند تا بتوانند زیبایی بیشتری را تجربه کنند .

مجموعه مدرن لیزر با هدف ایجاد انقلابی در زمینه پزشکی در اصفهان تاسیس شد. این مجموعه با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه پوست، مو،لاغری، شروع به فعالیت کرد. نام این مجموعه مدرن لیزر نامیده شد چرا که ما توانسته بودیم مدرن ترین و با کیفیت ترین دستگاه های پزشکی را در اختیار شما قرار دهیم.

این دستگاه ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. کندلا: انتخاب شده به عنوان بهترین لیزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمریکا
  2. فتونا: برنده جایزه بهترین لیزر پوست آمریکا
  3. ویرا و مگاسون: بهترین دستگاه های از بین برنده چاقی موضعی مقاوم(سفت و نرم)

بهترین دکتر پوست در اصفهان آموزش های گسترده ای را می بینند و مدت های طولانی را صرف یادگیری می کنند تا بتوانند بیش از 3000 بیماری پوست، مو، ناخن، را شناسایی کنند و راه معالجه را نیز بیابند. بیماران به دلیل مسائلی بیش از عمق پوست به متخصصان پوست مراجعه می کنند. مشکلات پوستی آن ها می تواند به احساس ارزشمندی بیماران آسیب برساند، باعث ایجاد ناراحتی می شود که فعالیت های روزمره را دشوار می کند و در برخی موارد زندگی را تهدید می کند.

دکتر پوست در اصفهان
دکتر پوست در اصفهان

متخصص پوست و مو در اصفهان 

متخصص پوست و مو در اصفهان پزشکی است که در زمینه درمان پوست، مو، و ناخن  تخصص دارد. متخصصان پوست از افراد در هر سنی از نوزادان گرفته تا سالمندان مراقبت می کنند.

هیچ کس بیشتر از بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان نمی تواند برای رفع نگرانی های مربوط به پوست، مو، ناخن های شما آموزش دیده است. قبل از شروع تمرین، متخصص پوست بیش از یک دهه آموزش می بیند که این آموزش ها شامل موارد زیر است:

  • تحصیلات دانشگاهی عمومی پزشکی
  • تحصیلات تکمیلی و گرفتن تخصص
  • یک دوره کارآموزی
  • گذراندن طرح در مناطق مختلف برای کسب تجربه بیشتر

سپس برخی از دکتر پوست در اصفهان توانسته اند فوق تخصص خود را نیز در زمینه پوست کسب نمایند.

 در واقع متخصصان پوست بیش از 3000 بیماری را شناخته و آن ها را درمان می کنند. بیماری های پوستی امروزه بسیار شایع هستند و سالانه از هر 4 آمریکایی یک نفر به آن مبتلا می شود. 

متخصصان پوست انواع مختلفی از بیماری های پوستی را از سرطان های کشنده پوست تا زگیل درمان می کنند. مواردی که بهترین دکتر پوست در اصفهان مشاهده می کند،ممکن است شامل بیماری مزمن ناشی از سیستم ایمنی بدن شما ، واکنش های آلرژیک به مواد روزمره، عفونت ناشی  از باکتری یا ویروس و موارد دیگر باشد. متخصصان پوست همچنین به بیمارانی که می خواهند در زمینه زیبایی از جمله رفع مشکلات پیر شدن پوست ، درمان زخم های ناشی از جراحی برای از بین بردن سرطان پوست ، کمک به کاهش آکنه یا سایر زخم ها یا کمک به بیمارانی که از بیماری هایی مانند ایدز کمک می کنند ، کمک کنند تا ظاهر سالم تری داشته باشند. 

برخی از متخصصان پوست پس از تبدیل شده به متخصص پوست دارای مجوز از بورد، تصمیم می گیرند آموزش پزشکی در یکی از تخصص های پوست را ببینند. 

بهترین متخصص پوست مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست در اصفهان، پزشکی است که در زمینه پوست آسیب شناسی تخصص دارد. هنگامی که متخصص پوست شما مسئله ای را مشاهده می کند که ممکن است نگران کننده باشد، ممکن است آن را بیوپسی کرده، یک قطعه از پوست را برداشته و  برای اطمینان از تشخیص مشکوک به کی متخصص پوست ارسال کند.

وظایف متخصص پوست و مو

وظایف متخصص پوست و مو : متخصصان پوست و مو به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های مربوط به پوست، مو می‌پردازند . هر متخصص بسته به نوع نیاز شما از روش هایی شامل : تزریق پرکننده‌ها و توکسین بوتولینوم جهت جوانسازی پوست صورت ، جراحی زیبایی جهت محو نمودن رد جوش و فرو رفتگی‌های پوست ، جراحی با لیزر برای از بین بردن رگ‌های کوچک، لکه‌های پیری، جای خالکوبی یا چین و چروک استفاده می کنند. متخصصین پوست در مدرن لیزر دوره ویژه‌ای جهت انجام عمل جوانسازی پوست با پرکننده می‌گذرانند ، بنابراین هم دانش پزشکی و هم مهارت لازم جهت انجام موفق عمل‌های زیبایی را دارند .

 

Call Now Button