لوگو مدرن لیزر

درمان کک و مک در اصفهان

درمان کک و مک در اصفهان

موثرترین روش‌های درمان کک و مک

کک و مک، نقاط دایره‌ای مسطح و قهوه‌ای رنگ هستند که روی پوست ایجاد می‌شوند. کک و مک اغلب روی پوست صورت ایجاد می‌شوند و در افرادی که بور هستند و پوست خیلی روشنی دارند، بیشتر دیده می‌شود. این کک و مک ها کاملاً بی ضرر هستند و به ندرت تبدیل به سرطان پوست می‌شوند، اما وجود آن‌ها برای برخی افراد آزاردهنده است.

 

اگر شما روی صورت‌تان کک و مک دارید و به دنبال موثرترین روش‌ها برای درمان آن‌ها هستید، پس در این مطلب با مدرن لیزر همراه باشید تا با عوامل ایجادکننده و روش‌های موثر برای درمان کک و مک در اصفهان آشنا شوید.

 

آیا کک و مک خطرناک است؟

 

 

کک و مک‌ها بی ضرر هستند. بعضی اوقات ممکن است با مشکلات پوستی جدی اشتباه گرفته شوند. با این حال، نباید از آن‌ها غافل شد و بهتر است به پزشک متخصص پوست مدرن لیزر مراجعه کنید تا پوست‌تان مورد بررسی قرار بگیرید و نوع کک و مک صورت‌تان مشخص شود و مطمئن شوید که به سرطان پوست تبدیل نمی‌شوند.

عوامل به وجوآورنده‌ی کک و مک

به طور کلی، کک و مک‌ها، رنگ یکسانی دارند، اما در بعضی موارد ممکن است تا حدودی از نظر رنگی نیز متفاوت باشند، مثلا مایل به قرمز، زرد، قهوه‌ای روشن، و یا قهوه‌ای تیره باشند؛ اما در اصل کمی تیره‌تر از پوست اطراف خود هستند.

 

 آن‌ها ممکن است بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب، تیره‌تر و نمایان‌تر شوند. اکثر کک‌ها با قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش (نور خورشید) ایجاد می‌شوند و به طور معمول در زمستان کمرنگ و یا محو می‌شوند. این مساله در افرادی که  پوست‌شان خیلی روشن است به وفور دیده می‌شود، و حتی کودکان 1 یا 2 سال نیز ممکن است این مشکل پوستی را تجربه کنند.

 

کک و مک در اثر افزایش ملانین (رنگدانه‌های پوست) و سلول‌های به وجود آورنده‌ی این رنگدانه‌ها (ملانوسیت) ایجاد می‌شوند.

 

عواملی که روی میزان ملانین تولیدی پوست تاثیر می‌گذارد و آن‌ را افزایش می‌دهد موارد زیر هستند:

  • عوامل ژنتیکی و وراثت
  • تغییرات هورمونی
  • افزایش سن
  • سبک زندگی ناسالم (خواب ناکافی و … )

انواع کک و مک‌‌

برای درمان کک و مک در اصفهان توسط مجموعه مدرن لیزر، ابتدا نوع کک و مک پوست شما مشخص و سپس روش‌های درمان آن تعیین می‌شوند.

 

 

کک و مک‌های ساده

 

لک‌های ریز و مسطح و بهرنگ قهوه‌ای روشن هستند، که به طور معمول در ماه‌های آفتابی ظاهر می‌شوند. اگرچه ممکن است روی هر نوع پوستی ظاهر شوند، اما در افرادی که پوست روشن‌تری دارند، بیشتر دیده می‌شوند. افرادی که موهای مایل به قرمز و چشم‌های سبز دارند، بیشتر مستعد ابتلا به این نوع کک و مک هستند. استفاده منظم از ضد آفتاب می تواند مانع از پیشرفت آن‌ها شود.

 

 

کک و مک‌های آفتاب سوخته

 

این نوع کک و مک‌ها بزرگترهستند و با فاصله از یکدیگر روی پوست ظاهر می‌شوند. معمولا این کک‌ها در قسمتی از پوست که قبلا دچار آفتاب سوختگی شده ایجاد می‌شوند. به آنها کک و مک خورشیدی نیز گفته می‌شود، و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تیره‌تر به نظر می‌رسند. مثال کک و مک‌های ساده، فصلی نیستند و بیشتر در افراد مسن دیده می شوند.

رفع و درمان کک و مک صورت

کک‌ها با برآمدگی‌های غیرمعمول ممکن است به سرطان بدخیم پوست تبدیل شوند. لکه های عجیب و غریب و یا علائم رنگی یا رنگدانه ای باید توسط متخصص پوست شما بررسی شود.

 

روش‌های درمانی که در کلینیک‌ پوست و مو در اصفهان انجام می‌شوند، به کمرنگ شدن و حذف دائمی آن‌ها کمک می‌کنند.

کرم ضد آفتاب نمی‌تواند کک و مک را درمان کند، اما از ایجاد کک و مک‌های جدید جلوگیری می‌کند و کک و مک‌های فعلی پوست‌تان را تیره‌تر نمی‌کند. در واقع یک روش آسان برای پیشگیری از ایجاد کک و مک روی پوست صورت است.

درمان کک و مک در اصفهان

 

 

هایفو در اصفهان:

 

در هایفو، از انرژی امواج اولتراسوند (فراصوت) ایمن برای سفت کردن و لیفت پوست استفاده می‌شودهایفو از سطح پوست محافظت می‌کند و برای درمان، به لایه‌های عمیق پوست یعنی درم و لایه‌های ساختاری پوست نفوذ می‌کند. از آنجایی که این امواج از سطح پوست عبور می‌کنند، نمی‌توانند مشکلات سطح پوست را درمان کنند. هایفوتراپی برای از بین بردن لک و کک ومک مناسب نیست و هایفو در اصفهان در کلینیک‌های زیادی برای جوانسازی و لیفت صورت در اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کرایوتراپی (کلدپلاسما یا سرما درمانی)

 

کلدپلاسما، یک روش درمانی غیرلیزری است، و از انرژی به صورت پلاسما استفاده می‌کند؛ این انرژی‌ برای احیاء پوست، بازسازی پوست، تغییر رنگدانه‌ها پوست، و درمان کک و مک کاربرد دارد.در این روش با ایجاد سرما و انجماد، ضایعه‌های پوستی درمان یم‌شوند. پلاسما، اولین تکنولوژی غیرلیزری‌ است که توسط سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) تایید شده است و می‌تواند کک و مک‌هایی را درمان کند که رنگ‌شان روشن است و متاسفانه برای کک و مک‌های تیره موثر نیست و به بهبود آن‌ها کمک نمی‌کند.

 

 

مزوتراپی در اصفهان :

 

در این روش درمانی، مخلوطی از داروها، ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و …. به لایه‌های زیرین و بافت پوست تزریق می‌شوند. تاثیر تزریق این مواد به پوست، خیلی بیشتر از درمان خوراکی با این مواد است. وقتی مزوتراپی با روش‌های درمانی دیگر مثل لیزر ترکیب می‌شود،‌ تاثیر آن چندین برابر می‌شود و کک و مک‌ها را بهبود می‌دهد و درمان می‌کند.

 

 

 

لیزر کک و مک

درمان کک و مک پوست با لیزر، بهترین روش درمانی است. در درمان با لیزر از پالس‌های نور متمرکز و شدید برای هدف قرار دادن مناطق آسیب دیده پوست استفاده می‌شود. درمان با لیزر بی‌خطر است و نور آن به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و آن‌ها را گرم می‌کند. گرما مهم‌ترن عامل برای تحریک پوست است تا خود را درمان کند. این گرما روی ملانین پوست که فاکتوری مهم برای ایجاد کک و مک است تاثیر می‌گذارد و میزان تولید آن را کنترل می‌کند تا روی پوست کک و مک ایجاد نشود و به بهبود کک و مک‌های ایجاد شده نیز کمک می‌کند.

یکی از خدمات مدرن لیزر درمان کک و مک در اصفهان است، که بعد از آنالیز دقیق پوست شما توسط دستگاه اسکین آنالیزر، نوع و شدت کک و مک‌ها مشخص می‌شود و بهترین و موثرترین روش درمانی برای شما را انجام می‌دهد. درمان لک در اصفهان نیز توسط مجموعه ما انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره پوستی رایگان فرم سمت چپ صفحه را تکمیل و یا با ما تماس بگیرید

Call Now Button