لوگو مدرن لیزر

چروک دور چشم

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب

و همچنین ژنتیک، در تشدید کردن خطوط ریز و چروک‌های پوست نقش مهمی دارند.

 

از آنجایی پوست اطراف چشم، نازک‌تر از پوست قسمت‌های دیگر صورت است و رگ‌های خونی بیشتری هم دارد، در نتیجه، دور چشم زودتر و بیشتر از نواحی دیگر چروک می‌شود.

 

اگر به دنبال درمان چروک‌های دور چشم‌تان هستید، در این مطلب همراه مدرن لیزر باشید.

عوامل به وجود آورنده چروک دور چشم

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل ایجادکننده چروک در اطراف چشم، افزایش سن است، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که منجر به  چین و چروک دور چشم می‌شوند و قابل پیشگیری هستند. این عوامل عبارتند از:

 

 

نور خورشید و پرتوهای ماوراء بنفش

پرتوهای مضر ماوراء بنفش یا uv، کلاژن موجود در پوست را تجزیه می‌کند. کلاژن پروتئین اصلی در بافت پوست است  و ساختار و استحکام پوست شما را حفظ می‌کند. قرار گرفتن در معرض اشعه uv منجر به پیری زودرس و چروک می‌شود.

 

 

سیگار کشیدن

سیگار کشیدن باعث می‌شود تا پوست در معرض استرس اکسیداتیو اضافی قرار بگیرد و باعث می‌شود تا میزان کلاژن و الاستین پوست آسیب ببیند. سیگار کشیدن، رگ‌های خونی صورت را مسدود می‌کند و مانع گردش خون در رگ‌های خونی و محروم شدن پوست از ویتامینA  می‌شود.

 

 

حرکت‌های تکراری اندام های صورت

حالت‌های صورت مثل لبخند زدن، اخم کردن و … باعث می‌شوند تا روی صورت،‌خطوط ریز ایجاد شود. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، با افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست از بین می‌رود و تحقیقات نشان می‌دهد که خوابیدن روی صورت وروی یک بالش فرورفته، منجر به چین و چروک در اطراف چشم می‌شود.

راه‌های پیشگیری برای چروک دور چشم

 

حساسیت و آلرژی های خود را درمان کنید: آلرژی ها، اغلب باعث ایجاد التهاب در اطراف چشم می‌شوند و باعث می‌شوند تا در چشم اشک بیشتری جمع شود. مالیدن یا خارش چشم، باعث می‌شود تا چشم‌ها قرمز شوند و پوست دور چشم خشک شود. مالیدن،‌خارش و یا خشک شدن پوست اطراف چشم، عاملی برای ایجاد چروک دور چشم هستند.

 

برای محکم کردن پوست، ورزش صورت انجام دهید.

 

استفاده از کرم ها و یا محصولاتی که باعث می‌شوند که پوست اطراف چشم لایه‌برداری شود و در در واقع سلول‌های جدید ایجاد شود.

 

استفاده از آبرسان: کمبود رطوبت می‌تواند ظاهر خطوط ریز زیر چشم را افزایش دهد. علاوه بر این، آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها، باید حاوی موادی باشند که گردش خون و رشد سلول‌های جدید را افزایش دهند، موادی مثل: داروهای رتینول مشتقات ویتامین A، پیتیدها و اسید هیالورونیک.

 

در معرض نور uv خورشید قرار نگیرید؛ برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید حتما از کرم ضد آفتاب با SPF بالا برای اطراف چشم خود استفاده کنید.

 

رژیم غذایی سالم داشته باشید: ویتامین C، A،E، اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. با مصرف غذاها و خوراکی هایی که سرشار از این ویتامین‌ها هستند، به پوست و در واقع کل بدن‌تان کمک می‌کنید تا سلول‌های جدید و سالم بسازند.

بهترین روش درمان چروک دور چشم

 

 

روش‌های درمانی زیادی برای رفع چروک دور چشم وجود دارد و اغلب این روش‌ها تهاجمی هستند و تاثیرات کوتاه مدتی دارند و فقط به بهبود چروک‌های دور چشم کمک می‌کند و آن‌ها را به طور کامل از بین نمی‌برند؛ این روش‌ها شامل لایه‌برداری شیمیایی، استفاده از فیلرها یا پرکننده‌ها، میکرودرم ابریژن،‌ میکرونیدلینگ و بوتاکس است.

 

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای درمان چروک دور چشم و جوانسازی آن، لیزر درمانی با فوتونا است. فوتونا برنده جایزه بهترین لیزر زیبایی امریکا است؛ این لیزر به صورت چهار بعدی عمل می‌کند و در چهار مرحله همزمان انجام می‌شود؛ این مراحل به کاهش چین و چروک، جوانسازی و سفت کردن پوست، فرم‌دهی و حجم‌دهی پوست، و پاکسازی و لایه‌برداری پوست کمک می‌کنند.

 

در واقع لیزر فوتونا با نفوذ به‌ لایه‌های عمیق پوست ، پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و  به طور طبیعی خود را درمان کند.

 

لیزر فوتونا نه تنها برای درمان چروک دور چشم مفید است، بلکه طیف وسیعی از درمان‌های مربوط به مشکلات پوستی و رفع چین و چروک قسمت‌های مختلف صورت نیز با آن انجام می‌شود.

مدرن لیزر تنها دارنده‌ی دستگاه فوتونا در اصفهان است، و اگر شما هم به دنبال روشی سریع و موثر برای درمان چروک‌های دور چشم خود هستید،برای مشاوره پوستی رایگان، با کلینیک مدرن لیزر تماس بگیرید و یا فرم قرار داده شده در سمت راست این صفحه را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button