لوگو مدرن لیزر

لیزر مو در اصفهان ، بهترین کیفیت با جدیدترین دستگاه‌های لیزر

اگر تصمیم به لیزر مو در اصفهان دارید، بهتر است این مقاله را بخوانید.

برای بسیاری از افراد تحمل مو زائد روی بدن یا صورت‌شان ممکن است عذاب‌اآور و یا بهتر بگوییم چندش‌آور باشد. روش‌های زیادی برای رفع مو زائد وجود دارد که پرطرفدارین آن‌ها اپیلاسیون و اصلاح کردن(شیو کردن) است؛ ولی این روش‌ها برعکس لیزر هستند و تاثیر دائمی ندارند و بعد از مدت کوتاهی دوباره موهای زائد رشد می‌کنند؛  پس  اگر می‌خواهید آن‌ها را به طور دائم از بین ببرید، در واقع فقط یک گزینه دارید: لیزر کردن؛ و خوشبختانه، روش بسیار موثری‌ست.

لیزر مو در اصفهان چگونه عمل می‌کند؟ اساساً لیزرها انرژی را در پوست آزاد می‌کنند و رنگدانه(یا ملانین) در فولیکول مو این انرژی را جذب می‌کند و فولیکول مو از بین می‌رود.

قبل از اقدام، شما به شخصی احتیاج دارید که ساختار و علم این لیزرها را درک کند و این امر به ویژه در هنگام درمان مناطق حساس‌تر بدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس ‌با مشاوران پوست لیزر مو در اصفهان صحبت کنید تا پاسخگوی سوالات‌تان باشند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

متأسفانه، شما نمی‌توانید در یک جلسه کلیه‌ی موهای زائد خود را از بین ببرید. چندین دلیل وجود دارد که شما باید بیش از یک بار به مراجعه کنید:

  1. در هر زمان معینی، فقط مقدار مشخصی از فولیکول‌های مو فعال هستند، در حالی که بقیه‌ی فولیکول‌ها در مرحله استراحت هستند. موهای بدن اینگونه کار می‌کنند: رشد می‌کند، از بین می‌رود و ریزش می‌یابد؛ و لیزر فقط روی موهایی که در مرحله رشد فعال هستند تاثیر می‌گذارد. چرخه رشد طبیعی مو تقریباً یک ماه طول می‌کشد، یعنی زمانی که شما برای مرحله بعدی لیزر خود مراجعه می‌کنید.
  2. بعضی موها در برابر لیزر مقاومت زیادی دارند؛ ممکن است غافلگیر شوید، اما رنگ پوست و مو شما بر روند لیزر موهای زائد تأثیر می‌گذارد. موهای تیره روی پوست روشن، بهترین حالت ممکن است و تاثیرگذاری بیشتری دارد، در حالی که موهای روشن روی پوست روشن چالش برانگیز هستند، همانطور که موهای تیره روی پوست تیره نیز چالش‌برانگیز است.

قبل از اقدام به لیزر موهای زائد بدن‌تان، درمورد نوع پوست و مو خود و نحوه‌ی تاثیرگذاری لیزر روی آن، با مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان مشورت کنید.

  1. بعضی از موها ممکن است مجددا رشد کنند؛ حتی هنگامی که لیزر شما به طور کامل انجام شده و پوست نرم و صافی دارید، هنوز هم برخی از موها می‌توانند رشد کنند‌(یا موهای جدید می‌توانند در جایی که قبلاً مویی وجود نداشته رشد کنند).

 

انواع دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد

  • سیستم لیزر الکساندرایت(الکس)
  • سیستم لیزر دایود
  • سیستم لیزر Nd: YAG
  • سیستم لیزر IPL

در مقاله‌‌های بعدی همراه ما باشید تا با توضیحات کامل درمورد انواع دستگاه‌های لیزر مو زائد، مزایا و معایب هرکدام آشنا شوید؛ و همچنین بهترین لیزر الکساندرایت در اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

چیزهایی که باید قبل از لیزر موی زائد بدانید:

 

  1. فرآیند رفع مو زائد ممکن است دردناک به نظر برسد، اما خیلی بد نیست:

در لیزر موهای زائد اصفهان، با فرستادن اشعه لیزر از طریق رنگدانه در مو، آن را از بین می‌برد. این اشعه به گرما تبدیل می‌شود و فولیکول مو آسیب می‌زند. ممکن است درد سریع و تیزی در قسمت‌هایی از بدن که پوست نازک‌تری دارد احساس کنید. اگر دستگاه لیزری که برای شما استفاده می‌شود مجهز به سیستم خنک‌کنندگی باشد‌(در واقع یک انفجار سرد از هوا، درست در قسمتی از بدن که روی آن لیزر می‌شود به طور مداوم اعمال شود)، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

مدرن لیزر، پرسنل و پزشکان ماهری دارد و مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز لیزر بدن در اصفهان است؛ می‌توانید این فرآیند را بدون درد یا با درد خیلی کم با ما تجربه کنید.

  1. باید صبور باشید

پس از اولین درمان،‌ دو یا سه هفته طول می‌کشد تا تفاوت را احساس کنید. برای لیزر مو زائد معمولا به 8 تا 12 جلسه نیاز است‌‌(اما ممکن است در برخی افراد تعداد جلسات کمتر یا بیشتر شود که لیزر مو در اصفهان، زمان دقیق آن را بعد از هر جلسه به شما اعلام می‌کند).

  1. بعد از لیزر موهای زائد نمی‌توانید باشگاه بروید

گرمای حاصل از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می‌ماند، بنابراین نباید به باشگاه ورزشی و سونا بروید و دوش داغ بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، محیطی گرم و دوست‌داشتنی برای رشد باکتری‌ها ایجاد می‌کنید که منجر به لک روی پوست‌تان می‌شود.

  1. خودتان را برای نور خورشید آماده کنید

پزشک لیزر مو در  اصفهان، ‌متناسب با شرایط خاص پوست شما توصیه می‌کند که چه چیزی برای شما مناسب است و چه کارهایی نباید انجام دهید؛ یک مراقبت کلی که به همه‌ی افراد با هر شرایط پوستی گفته می‌شود این است که تا حد امکان از آفتاب گرفتن و قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. اگر آفتاب گرفته‌اید، قبل از شروع درمان لیزر باید 1 تا 2 هفته صبر کنید تا اثرات آن از روی پوست‌تان از بین برود.

  1. در برخی موارد، لیزر مو زائد می‌تواند منجر به رشد بیشتر مو شود

این موضوع حقیقت دارد! نوع خاصی از موها می‌توانند تحریک شوند تا بلندتر و ضخیم‌تر رشد کنند. اما نگران نباشید، اگر موی قسمتی از بدن یا صورت‌تان برای لیزر مناسب نیست و ممکن است این مشکل را داشته باشد، مرکز لیزر اصفهان به شما اطلاعات و مشاوره لازم را می‌دهد.

  1. رفع مو زائد مزایای زیادی دارد

لیزر موهای زائد علاوه بر شفاف‌ و نرم‌ کردن پوست، به کاهش موها هم کمک می‌کند و حساسیت‌های پوستی راکاهش می‌دهد،‌ دلیل این امر این است که موهای بدن و صورت بعد از لیزر به صورت مستقیم و صاف رشد می‌کنند.

  1. شاید نیاز شود که محصولات بهداشتی و زیبایی که قبل از لیزر استفاده می‌کردید را تغییر دهید

دو روز بعد و قبل از لیزر نباید از کرم‌های اسکراب، گلیکولیک اسید و کرم‌های رتینول استفاده کنید. چون بعد از لیزر، پوست کمی خشک می‌شود. می‌توانید از ماسک صورت و مرطوب کننده‌های اضافی هم استفاده کنید. توصیه می شود برای مدت 2 هفته قبل و بعد از لیزر، برای لایه‌برداری پوست از مواد شیمیایی استفاده نکنید. اما بهتر است در لیزر مو در اصفهان با متخصص پوست خود مشورت کنید تا متناسب با شرایط پوست‌تان محصولات کاربردی‌تری به شما معرفی شود.

  1. نمی‌توانید اپیلاسیون یا وکس کنید

اپیلاسیون و وکس کردن روند لیزر موها را مختل می‌کنند. اگر می‌خواهید در طول روند لیزر بدون مو باشید، به جای آن، اصلاح و شیو کنید. اما در مقایسه با قبل، تعداد دفعات آن کمتر و فاصله‌ی زمانی بین هر بار شیو کردن بیشتر می‌شود.

  1. ممکن است رشد موهای زائد بعد از اتمام دوره مجددا ادامه پیدا کند

بیشتر افرادی که به مرکز لیزر اصفهان مراجعه کرده‌اند، تا 90 درصد کاهش دائمی در رشد مو را گزارش می‌دهند، اما هورمون‌های نوسان‌دار باعث رشد مجدد مو می‌شوند.

لیزر مو زائد برای چه کسانی مناسب نیست و جواب نمی‌دهد؟

این افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. افرادی که مشکل هورمونی دارند و در واقع هورمون مردانه در بدن آن‌ها زیاد است.
  2. افرادی که هورمون‌های مردانه بدن آن‌ها بسیار قوی است.

قبل از شروع فرآیند لیزر، هر دو دسته باید به متخصص غدد مراجعه کنند و با انجام آزمایش‌هایی علت این مشکل تشخیص داده می‌شود و اینکه در واقع جزء کدام دسته هستند. ممکن است برای دسته اول درمان قطعی و موقت وجود داشته باشد، اما برای دسته دوم این احتمال کمتر است و شاید این افراد مجبور باشند برای مدت خیلی طولانی دارو مصرف کنند که این داروها عوارض جانبی خاص خود را دارند.

 

ما کلیه‌ی خدمات مربوط به لیزر مو در اصفهان را انجام‌ می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر درمورد هزینه‌ی لیزر مو زائد در اصفهان با ما تماس بگیرید.

مراجعین محترم به کلینیک پوست مو و زیبایی مدرن لیزر اصفهان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی همچون prp در اصفهان ، درمان افتادگی پلک با پلاسما در اصفهان، درمان زگیل در اصفهان ، فشیال پوست در اصفهان، درمان جای جوش در اصفهان، درمان جوش در اصفهان ، درمان منافذ باز در اصفهان ، درمان پف زیر چشم در اصفهان و دیگر خدمکات درمانی اقدام نمایند..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button