لوگو مدرن لیزر
درمان جای جوش در اصفهان

موثرترین روش‌های درمان جای جوش در اصفهان

جای جوش آزاردهنده است، مخصوصا اگر روی صورت باشد. شاید روش‌های زیادی را برای درمان جای جوش در اصفهان امتحان کرده‌اید، اما به نتیجه‌ی دلخواه‌تان نرسیده‌اید، پس این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد؛ با ما همراه باشید تا با موثرترین روش‌های درمان جای جوش در اصفهان که توسط کلینیک مدرن لیزر انجام می‌شود، بیشتر آشنا شوید.

 

آکنه یا جوش اغلب هنگامی ظاهر می شود که فولیکول های مو، یا منافذ روی پوست شما توسط چربی ها و سلول های مرده پوست بسته می شود، سپس باکتری ها شروع به رشد می کنند و باعث ایجاد التهاب و برجستگی‌های قرمز روی پوست می شوند. بعضی از این جوش‌ها خفیف هستند و زود از بین می‌روند، اما برخی دیگر منجر به ایجاد جای جوش می‌شوند.

انواع جای جوش

بعضی از انواع جای جوش موقتی هستند و از بین می‌روند،‌ اما برخی دیگر طولانی مدت روی پوست باقی می‌مانند. جای جوش می‌تواند به شکل‌های زیر باشد:

 

جای جوش می‌تواند سطحی یا کم‌‌عمق باشد یا به صورت فرورفتگی‌های لکه‌دار و عمیق باشد.

 

 

جای جوش یا اسکار آتروفیک

 

اسکارهای آتروفیک مسطح و کم عمق هستند که در زیر لایه‌ی سطحی پوست بهبود می‌یابند. این جای جوش‌ها معمولاً در اثر جوش‌های شدید کیستیک ایجاد می‌شوند. با این حال، انواع دیگر آکنه نیز می‌تواند عاملی برای ایجاد آن‌ها باشد.

 

سه نوع جای جوش آتروفیک وجود دارد:

درمان جای جوش در اصفهان
[/vc_column_inner]
درمان جای جوش در اصفهان
درمان جای جوش در اصفهان

اسکارهای چکشی (Ice pick):

 

جای جوش چکشی،‌ فرورفتگی‌های کوچک و باریکی هستند که روی سطح پوست ایجاد می‌شوندو بیشتر در گونه‌ها دیده می‌شوند. درمان اسکارهای چکشی سخت است و به درمان طولانی مدت نیاز دارند.

 

اسکارهای چرخشی (Rolling scars):

 

جای جوش چرخشی می تواند عمیق باشد و لبه‌های آن شیب‌دار است، به طوری که پوست ناهموار و  موج‌دار بهنظر می‌رسد.

اسکارهای واگنی (Boxcar):

 

این جای جوش‌ها پهن هستند و به شکل حرف u هستند. اسکار واگنی ناشی از آبله مرغان است، و در گونه و فک بیشتر دیده می‌شود. یعنی در قسمت‌هایی از صورت که پوست آن نسبتاً ضخیم است. این جای جوش‌ها می توند هم عمیق و هم سطحی باشند.

لکه‌های تیره

 

پس از بهبودی جوش، معمولا پوست در آن ناحیه تیره می‌شود و یا تغییر رنگ می‌دهد، که اسکار یا جای جوش نیست و به مرور زمان با محافظت مناسب از پوست در برابر نور خورشید، از بین می‌رود و پوست به رنگ طبیعی خود باز می‌گردد. در واقع مدرن لیزر خدمات مربوط به درمان جای جوش در اصفهان را برای این نوع جوش‌ها انجام نمی‌دهد و فقط به شما کمک می‌کند تا در خانه و با رعایت یک سری اصول مراقبتی آن‌ها را درمان کنید.

 

لکه‌های تیره، هنگام آسیب دیدن پوست توسط جوش‌های شدید، یا در صورت دست زدن و تخلیه‌ی جوش، رخ می‌دهند و تقریبا همه‌ی افراد این نوع جای جوش را تجربه کرده‌اند.

 

 

 

جای جوش یا اسکار هایپرتروفیک و کلوئید

 

برخلاف اسکارهای آتروفیک، جای جوش هایپرتروفیک و کلوئید، توده‌های بزرگ شده بافت جای جوش هستند. این اسکارها به اندازه‌ی خود جوشی هستند که عامل به وجود آورنده‌ی آن‌ها بوده است. جای جوش هایپرتروفیک و کلوئید در مناطقی مانند فک،‌ و شانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، بیشتر در معرض این نوع جای زخم هستند.

درمان جای جوش در اصفهان

بهترین روش‌های از بین بردن جای جوش در اصفهان

 

 

قبل از درمان جای جوش، باید به فکر درمان جوش‌ها باشید؛ درمان جوش در اصفهان و در کلینیک مدرن لیزر برای انواع جوش‌ها انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با علل ایجاد جوش، راه‌های پیشگیری از آن و روش‌های درمان آن، مقالات مدرن لیزر را دنبال کنید.

 

درمان جوش در اصفهان برای جوش ‌های آتروفیک  شامل دو مرحله می‌شود:

 

 مرحله اول: این مرحله بر کاهش عمق و خارج کردن آن از پوست، تمرکز دارد. که این مرحله توسط درمان‌های زیر انجام می‌شود:

 

لایه برداری شیمیایی: از گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک، برای از بین بردن لایه‌های بیرونی پوست استفاده می‌شود. این روش درمانی برای جای جوش بسیار عمیق کاربرد ندارد.

 

تزریق پرکننده‌ها یا فیلرها: شامل تزریق ماده‌ای مانند اسید هیالورونیک یا هیدروکسیلاپاتیت کلسیم می‌شود که به بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند.

 

میکرودرم ابریژن: میکرودرم، یکی از بهترین روش‌هایی است که برای مرحله‌ی اول درمان جای جوش در اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش پوست لایه‌برداری و پاکسازی می‌شود. با میکرودرم ابریژن، ابتدا سلول‌های مرده و چربی‌های سطح پوست تراشیده می‌شوند و سپس با استفاده از مکشی که در دستگاه تعبیه شده، از روی پوست برداشته می‌شوند. میکرودرم یک روش موثر و غیرتهاجمی‌ست که بدون درد، خونریزی و سوختگی انجام می‌شود.

 

لیزر درمانی: لیزر یک روش سریع و غیرتهاجمی برای کاهش عمق اسکار و جای جوش است و غیرتهاجمی‌ست. از آنجایی که لیزر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند، در نتیجه برای درمان جای جوش‌های عمیق،‌ انتخاب خیلی خوبی است.

درمان جای جوش در اصفهان

مرحله دوم: این مرحله برای درمان تغییر رنگدانه‌های پوست و تیره شدن آن که ناشی از اسکارهای جوش است تمرکز دارد؛ که این مرحله توسط درمان‌های زیر انجام می‌شود:

 

کلدپلاسما: کلدپلاسما، شیوه‌ی درمانی غیرلیزری است، و از انرژی به صورت پلاسما استفاده می‌کند؛ این انرژی‌ برای احیاء پوست، بازسازی پوست و درمان انواع لک از روی پوست کاربرد دارد.

 

مزوتراپی: مزوتراپی در اصفهان ، مخلوطی از داروها، ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و …. به لایه‌های زیرین و بافت پوست تزریق می‌شوند. وقتی مزوتراپی با روش‌های درمانی دیگر مثل لیزر، میکرودرم، میکرونیدلینگ و … ترکیب می‌شود،‌ تاثیر آن چندین برابر می‌شود و می‌تواند انواع لک‌ها را از بین ببرد.

 

لیزر جای جوش در اصفهان

 

لیزر درمانی: لیزر جای جوش در اصفهان به منظور رفع تیرگی‌ها و لک‌های ناشی از جوش، انجام می شود. در این روش درمانی نور لیزر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و گرمای ناشی از آن پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری بسازد. کلاژن ماده‌ای است که در لایه‌ی میانی پوست یعنی درم قرار دارد و عاملی برای استحکام پوست و جوانی و درخشش آن است که با افزایش سن، کاهش می‌یابد و نور خورشید، خشکی پوست و ژنتیک،‌ عواملی هستند که روند را تشدید می‌کنند. به هرحال با افزایشتولید کلاژن در پوست، به صورت طبیعی پوست خود را درمان می‌کند و لک‌ها را برطرف می‌کند.

……………………………………

 

 

پس می‌توانیم به جرات بگوییم که لیزر درمانی بهترین روش درمان جای جوش است؛‌ چون همزمان هم عمق اسکارهای جوش را کم می‌کند و آن‌ها را از لایه‌های عمیق پوست خارج می‌کند، و هم به بهبود و تیرگی ناشی از آن‌ها روی پوست کمک می‌کند. لیزر فوتونا، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین لیزر زیبایی امریکا است.

 

لیزر فوتونا در چهار مرحله همزمان، لایه‌های مختلف پوست را هدف قرار می‌دهد وآن‌ها را درمان می‌کند. دکتر مهدی حاجیان، بهترین دکتر پوست در اصفهان، تاکید می‌کند که درمان با لیزر فوتونا در کلینیک مدرن لیزر تضمینی انجام می‌شود، چون ما به این تکنولوژی پیشرفته اعتماد داریم و می‌دانیم که برای رفع جوش، موثرترین روش است. برای رزور نوبت مشاوره رایگان، یا فرم سمت چپ در این صفحه را تکمیل کنید و یا با ما تماس بگیرید.

 

درمان جای جوش در اصفهان یکی از کاربردهای لیزر فوتونا است و لازم به ذکر است که فوتونا طیف وسیعی از مشکلات پوستی و چین و چروک‌ ها را درمان می‌کند. برای آشنایی دقیق با نحوه‌ی عملکرد این لیزر و کاربردهای درمانی آن، مطلب جوانسازی با فوتونادر اصفهان را در وبسایت مدرن لیزر مطالعه کنید.

 

خدمات

[rt_menu_style nav_menu=”All Departments” custom_menu_color=”#984151″ extra_class=”vertical-menu”]

درخواست قرار ملاقات

[rt_cf7_style submit_background_color=”#984151″ submit_hover_color=”#984151″ submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#ffffff” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#984151″ radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#5e5e5e” padding_right=”15px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#d8d8d8″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”3px”][contact-form-7 id=”8030″][/rt_cf7_style]

تماس سریع

[rt_contact_box_style contact_box_address=”اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ابتدای کوچه 41، پلاک 436، مدرن لیزر” contact_box_email=”info@modernlaser.ir” contact_box_phone=”09138000388/ 03131318000″ contact_box_color=”#984151″]
Call Now Button